Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,34 (17%)
Cena ar atlaidi*:
1,65
Pirkt
Identifikators:343346
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.09.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Starptautiskā mārketinga vide
Gatavojoties pārdot savu produkciju ārvalstu tirgos, speciālistiem, kas darbojas mārketinga jomā ir jāsastopas ar jaunām problēmām - starptautiskā mārketinga problēmām, jo jāapzinās, ka bizness ārpus savas valsts robežām prasīs apgūt jaunas produkcijas virzīšanas stratēģijas - pirmkārt, jauna auditorija ar citiem dzīves uzskatiem un attieksmi, citu kultūru un dzīves veidu, arī valodu un tās īpatnībām, otrkārt - jaunie pircēji būs ar savādākiem pirkšanas paradumiem un ieradumiem, treškārt - ekonomiskās, politiskās un tiesiskās vides izpēte prasīs zināmas pūles.
Ekonomiskā vide
Analizējot starptautisko ekonomisko vidi, svarīgi pievēst uzmanību tādiem faktoriem kā iedzīvotāju skaits, infrastruktūra, ģeogrāfiskās pazīmes, ārzemju iesaistīšanās ekonomikā (ārzemju investīcijas).
Iedzīvotāju skaits norāda cik liels ir tirgus, un cik liels ir potenciālais pieprasījums. Liela uzmanība jāpievērš dzimstībai un dažādiem demogrāfiskajiem rādītājiem. Tāpat jāpievērš uzmanība mājsaimniecību un ģimeņu lielumam. Piemēram, Latīņamerikas valstīs vidēji mājsaimniecības līmenis ir 6 cilvēki. Pirkšanas iespējas nosaka ienākuma līmenis. Tautu pirkšanas iespējas var noteikt analizējot kopējo IKP un IKP uz 1 iedzīvotāju. Pēc ienākumu sadales rakstura izšķir valstis:
• ar ļoti zemu ienākumu (Kamerūna);
• ar ļoti zemu un tajā pat laikā ar ļoti augstu ienākumu līmeni (Indija, Meksika);
• ar zemu, vidēju un augstu ienākumu līmeni (Portugāle);
• ar galvenokārt vidējo ienākumu līmeni (Dānija).1

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Starptautiskā mārketinga vide:”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/343346

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties