Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,26 (13%)
Cena ar atlaidi*:
1,73
Pirkt
Identifikators:111292
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.04.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Firmas iesaistās starptautiskajā mārketingā divos veidos: Kāds griežas ar lūgumu organizēt pārdošanu ārzemēs, bet otrs - pašmāju eksportieris, ārzemju importieris vai ārzemju valdība vai firma pati sāk domāt par to, lai izietu starptautiskajā tirgū.
Pirms iziet ārvalstu tirgos, firmai ir stingri jānosaka uzdevumi, sava starptautiskā mārketinga politiskie nostādījumi.
Pastāv divi iemesli, kad firma sāk starptautisko izplatīšanu:
1.Vietējā tirgu ir sasnieguši attīstības griestus.
2.Vietējā tirgu konkurences līmenis ir sasniedzis tādu pakāpi, ka firmai ir izdevīgāk meklēt kādu klusāku, mierīgāku tirgu.
Riski, ar kādiem būs jāsaskaras kompānijai, kura nolēmusi iziet starptautiskajā tirgū:
1.daudzās valstīs ir diezgan liels ārējais parāds, inflācija, bezdarbs un iekšējā nestabilitāte;
2.valūtas kursu nestabilitāte;
3.ārvalstu valdību prasības firmām, kas grib ienākt tirgos;
4.izdevumi, kas saistīti ar marketinga adaptāciju;
5.kari, terorisms, korupcija u.c. problēmas.
Pirms doties ārpus vietēja tirgu kompānijai jāanalizē savu gatavību un jāuzdod sev jautājumus:
1.vai kompānija spēj noskaidrot kādas ir šais svešas valsts patērētāju prioritātes un uzvedības īpatnības;…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,93 €
Materiālu komplekts Nr. 1126223
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Starptautiskā tirgus izvēle un stratēģija iekļūšanai starptautiskajā tirgū”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/111292

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties