Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,32 (16%)
Cena ar atlaidi*:
1,67
Pirkt
Identifikators:586133
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Darba uzdevums ir atrast iradiācijas piemērus saistībā ar reklāmu un reklāmas psiholoģiju.
Lai izpildītu šo uzdevumu vispirms noskaidroju, kas ir iradiācija un kāda ir tās saistība ar reklāmu.
Definīcija - iradiācija ir optiska parādība, kas izpaužas tādējādi, ka gaišākas figūras uz tumša fona izskatās lielākas nekā tumšās figūras uz gaiša fona.
Definīcija - Objektīvi nemainīga kairinātāja uztveres maiņu atkarībā no fona izmaiņām reklāmas psiholoģijā dēvē par iradiāciju. Zīmīgi, ka fonam nav jāattiecas uz to pašu jēgas apgabalu, uz kuru attiecas figūra.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Iradiācijas fenomens reklāmas darbībā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/586133

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties