Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,47 (19%)
Cena ar atlaidi*:
2,02
Pirkt
Identifikators:852893
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga pamatā ir cilvēku vēlmes.
Vēlme ir cilvēka iekšējā tieksme (cenšanās) pēc kaut kā.3
Cilvēku vēlmes ir ļoti dažādas un sarežģītas:
• fizioloģiskās vēlmes – pēc izsalkuma apmierināšanas, mājokļa, drēbēm u. tml.
• sociālās vēlmes — pēc drošības, draudzības, darba u. tml;
• pašapliecināšanās vēlmes - pēc atzīšanas, cieņas, prestiža, stāvokļa sabiedrībā u.tml.
Vēlmes izpaužas kā cilvēku vajadzības.
Vajadzība ir vēlmes īpaša forma, kas ir atkarīga no sabiedrības sociālkultūras līmeņa un cilvēku personiskajām īpatnībām.4
Atkarībā no sabiedrības attīstības līmeņa attīstās arī cilvēku vajadzības. Viņi iepazīst arvien vairāk un vairāk jaunu produktu, kuri rosina vēlmes un vajadzības. Savukārt ražotāji un tirgotāji dara visu, lai motivētu vajadzību pēc šī produkta.
Cilvēku vajadzības praktiski ir bezgalīgas, bet ,diemžēl, sabiedrības resursi ir ierobežoti.
Līdz ar to, jebkurš cilvēks var izvēlēties produktu tikai savu finanšu iespēju ietvaros. Citiem vārdiem, runa ir par pircēju maksātspēju un pirktspēju.
Pieprasījums ir naudas izteiksmē izteikta vajadzība.5
Vajadzības no pieprasījuma arī ir nepieciešams atšķirt. Piemēram, patērētāji var dot priekšroku noteiktam produktam ne vajadzību izmaiņu dēļ, bet sakarā ar cenas izmaiņu vai ienākumu samazināšanos.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,84 €
Materiālu komplekts Nr. 1124597
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga būtība, mērķi un attīstība”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/852893

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties