Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,30 (12%)
Cena ar atlaidi*:
2,19
Pirkt
Identifikators:443326
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Starptautiskais mārketings -ražošanas sfēras subjektu darbības organizācijas sistēma, kura veicina ražošanas mērķu un nacionālo patērētāju tekošo prasību funkcionālā savienojumā optimizācijā, privātu interešu internacionalizējamās ekonomiskās dzīves attīstība visās sfērās — ražošana, starpniecība, patēriņa.1 Starptautiskais mārketings ir iedarbīga apgriezta sakara starp pieprasījumu un piedāvājumu starptautiskajā mērogā, ir savdabīgs garants tā, ka pagatavotā produkcija, paejot ražošanas procesa visus etapus, atradīs savējo ceļu pie galīga patērētāja aiz robežas.
Starptautiskās firmas mārketings ir nosūtīts uz orientāciju zinātniski tehniskā un ražošanas- noietās darbības uz konkrētas nacionālas tirgus vajadzības. Mātes kompānija noteic veidus un produkcijas apjomus, ko izlaiž ražošanas ārzemju filiāles ar meitas kompānijām, kā arī iestiprina aiz tiem svarīgus noieta tirgus. Starptautiskās firmas mārketingu darbība notiek globālā mērogā ar kompāniju un aptver tehnoloģisku procesu visumā, īpatnībā tajos gadījumos, kad tas daļēji vai pilnībā šķirts starp starptautiskās firmas ražošanas ārzemju kompānijām. Mātes kompānija mērķtiecīgi liek uzdevumus savējām ražošanas apakšvienībām — lokālam un ārzemju — attiecībā uz zinātniski tehniskām izstrādāšanām un izlaižamo produkciju, noteic īpaši efektīvu ražošanas tehnoloģiju, ieskaitot starp firmas un iekšējas firmas kooperāciju.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga būtība”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/443326

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties