Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
6,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:327450
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.05.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma ir informācijas līdzeklis, lai piesaistītu uzmanību, izraisītu interesi, padarītu kaut ko populāru. Reklāmai tiek izmantota prese, kino, televīzija, radio, vitrīnas, plakāti, izkārtnes, preču iesaiņojums, preču un firmas zīmes. Visvairāk ir izplatīta tirdzniecības reklāma.
("Skaidrojošā vārdnīca", RTU, izdevniecība "Solvita", Rīga 1994).
Reklāma ir īpašs komunikācijas veids, ko personas vai firmas izmanto informācijas izplatīšanai ar maksas līdzekļu palīdzību.
(Kotler P. "Marketing Management", Seventh edition, New Jersey 1989).
Reklāmu var definēt kā apmaksātu, pastarpinātu informēšanas veidu, kas parasti saistīts ar masu informācijas līdzekļiem. Tāds ir jebkurš informācijas līdzeklis, kurš vienlaikus sasniedz lielu cilvēku skaitu. Reklāmai visbiežāk izmanto televīziju, radio, avīzes, žurnālus, pastu, transporta līdzekļus, brīvdabas reklāmu, izdales materiālus, katalogus, u.c.
Reklāmā dotā iformācija atspoguļo produkta īpašības un priekšrocības, kuras apmierinās pircēja vēlmes un vajadzības. Lai arī šāda veida reklāma vienlaikus veicina firmas vārda nostiprināšanos, reklāmas saturs galvenokārt informē par preces īpašībām un priekšrocībām. Lielākoties reklāma rada selektīvu (izlases) pieprasījumu, citiem vārdiem, pieprasījumu pēc konkrētās preces. Reklamējot jaunu produktu, dažkārt cilvēki jāinformē par veselu produktu grupu un tā pielietojumu. Šajā gadījumā reklāma kalpo, lai radītu sākotnējo pieprasījumu pēc konkrētās produkta grupas, neatkarīgi no ražotāja. Retos gadījumos uzņēmums reklamēs produkta grupu, neminot savu vārdu un tirdzniecības marku.
Dažreiz uzņēmumi reklamē tikai savu vārdu: lai veicinātu firmas iepazīšanu, to vienlaikus saistot ar vairākām precēm, lai veidotu labu reputāciju vai atjaunotu uzticību uzņēmumam pēc kāda incidenta, piemēram, negatīva atspoguļojuma presē. Attīstoties banku darbībai Latvijā, arvien biežāk parādās reklāma par konkrētu banku. Ne vienmēr tie ir bankas piedāvātie pakalpojumi, kas pievilina cilvēkus, bet gan bankas vārds un reputācija. Tādi uzņēmumi kā Coca-Cola un Laima daudz nodarbojas ar firmas vārda reklamēšanu, un tas veicina veselas produktu grupas noietu.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties