Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,32 (16%)
Cena ar atlaidi*:
1,67
Pirkt
Identifikators:234424
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.08.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Jaunu produktu ieviešana tirgū ir vienlaicīgi gan iespēja uzņēmumam pievērst sev esošo un potenciālo pircēju uzmanību un iegūt lielāku tirgus daļu, gan arī risks piedāvāt patērētājiem to, kas viņiem nav vajadzīgs.
Lai uzņēmums veiksmīgi darbotos un attīstītos, vienmēr ir nepieciešama jaunākā informācija par patērētāju vajadzībām un to izmaiņām, konkurentu aktivitātēm, situāciju par preces vai realizāciju.
Īpaši nozīmīgi uzņēmumam mārketinga pētījumi kļūst tad, ja preču vai pakalpojumu piedāvājumā galvenais uzsvars netiek likts uz cenu, bet produkts tiek virzīts tirgū, izmantojot reklāmu un tirdzniecības veicināšanas pasākumus.
Lai pārsteidzīgi netērētu līdzekļus, ieviešot tirgū jaunus produktus, vispirms vajadzētu uzzināt patērētāju vēlmes un vajadzības, tirgus situāciju un konkurentu aktivitātes.
Uzņēmumam jāveic pētījumi, lai noskaidrotu, vai pašlaik tirgum ir nepieciešams jauns produkts, cik ļoti pircējiem ir vajadzīgs jaunais produkts, vai ir īstais laiks un vieta preces vai pakalpojuma realizācijai.
Pētījumu sagatavošana, izstrāde un apkopošana, uzsākot jaunu produktu ražošanu vai ieviešot jaunus pakalpojumus, ir nepieciešama katrā uzņēmumā. Šis process ir jāveic, lai uzņēmums veiksmīgi darbotos un attīstītos, jo tas būtībā ir vienīgais veids, kā noteikt patērētāju vēlmes un vajadzības vai arī konkurentu aktivitātes tirgū.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,97 €
Materiālu komplekts Nr. 1123390
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pasākumu komplekss produkta virzīšanai tirgū”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/234424

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties