Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,49 (11%)
Cena ar atlaidi*:
4,00
Pirkt
Identifikators:956899
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga informācijas sistēma un tās veidošana: mārketinga informācijas veidi.
Lai labāk pārzinātu tirgus iespējas un risinātu mārketinga problēmas, uzņēmumiem vajadzīga izsmeļoša un reāla informācija. Tie nevar veikt analīzi, plānošanu un kontroli, nepētot savu pircēju, konkurentu, starpnieku un pašu datus par realizāciju un cenām.
Mārketinga informācijas sistēma (MIS) ir pastāvīgi funkcionējoša un savstarpēji saistīta cilvēku, iekārtas un darbību sistēma, kas paredzētai informācijas vākšanai, apstrādei, analīzei, novērtēšanai un sadalei pēc vietas, laika un precizitātes, lai pieņemtu lēmumus mārketinga jomā.1
MIS izvietoti mārketinga vides elementi, kuri interesē uzņēmumu, galvenās apakšsistēmas ienākošās informācijas apstrādei, analīzei un izpētei, vadīšanas funkcijas, kas veicamas, pamatojoties uz šo informāciju. Visi bloki savstarpēji saistīti ar pieņemamo lēmumu un komunikāciju palīdzību.
Mārketinga informācijas veidi
Iekšējā informācija
Katram uzņēmumam nepieciešama iekšējā informācija par apgrozījumu, izmaksām, krājumiem, naudas kustību, kreditoriem un citiem radītājiem.
Galvenais uzdevums ir ātri un precīzi apstrādāt šos dokumentus. Tāpēc tiek izmantoti datori.
Tieši datoru lietošana dod iespēju izveidot efektīvas iekšējas informācijas sistēmas. Informācijai jābūt orientētai uz konkrētu lietotāju.
Ir vajadzīga informācija par tirgus piesātinātības pakāpi, par realizācijas plāniem. Tieši tādas informācijas ieguve jāplāno, ieviešot lēmumu pieņemšanai paredzētu MIS.
Intelektuālā informācija
Ņemot vērā sarežģīto mārketinga ārējo vidi, uzņēmumam nepietiek tikai ar iekšējo informāciju. Ir jāvāc un jāapstrādā arī ārējā jeb intelektuālā mārketinga informācija.
Intelektuālā informācija ir avotu un darbību komplekss, ko izmanto, lai nepārtraukti iegūtu informāciju par dažādiem mārketinga ārējās vides raksturlielumiem.2

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,74 €
Materiālu komplekts Nr. 1138604
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Tirgus izpētes virzieni un metodes; mērķtirgus noteikšana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/956899

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties