Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,99
Ietaupījums:
0,80 (16%)
Cena ar atlaidi*:
4,19
Pirkt
Identifikators:473726
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Markas vārds (brand name) ir preces vai pakalpojuma markas sastāvdaļa, ko var iz­runāt un kas ir pazīstama pircējam. Piemēram, "Laima", "Staburadze", "Latvijas finieris", "Kellog's", "Lattelekom". Tas var būt viens vārds, vārdu grupa, cipari, burti un cita kombinācija.
Markas zīme (brand mark) ir īpašs simbols (emblēma), ko izmanto kopā ar preces vārdu. Tā ir markas daļa, ko var pazīt, bet nevar izrunāt (simbols, krāsas, burtu raksts utt.). Piemēram, "Laima" — burtu raksts, Coca-Cola — burtu raksts un krāsas (sarkana ar baltu), Shell Oil Company — gliemežvāks — simbols.
Tirdzniecības zīme (preču zīme) (trademark) ir marka vai tās daļa, kas ir reģis­trēta un kas tiek aizsargāta. Latvijas likumos tā tiek nosaukta par preču zīmi. To nevar lie­tot bez privātpersonas vai firmas atļaujas. Parasti tirdzniecības zīmei klāt ir burts R, tas nozīmē, ka zīme ir reģistrēta. Ja ir burti TM, tas nozīmē, ka zīme pieteikta reģistrācijai.
Kad ražotāji vai starpnieki izvēlas markas vārdu, viņi domā par to, lai tas kļūtu popu­lārs, palīdzētu cīņā ar konkurentiem un veicinātu produkta pārdošanu. Apkopojot daudzu uzņēmēju pieredzi, redzam, ka visveiksmīgākie marku veidi atbilst šādām prasībām:
1) tie ir īsi;
2) tie ir savdabīgi (atšķiras no pārējiem);
3) tie ierosina idejas, kas patīk patērētājiem.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,74 €
Materiālu komplekts Nr. 1123390
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Produkta marka kā patērētāja izvēli ietekmējošs faktors”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/473726

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties