Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,28 (14%)
Cena ar atlaidi*:
1,71
Pirkt
Identifikators:875367
Vērtējums:
Publicēts: 05.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienu straujajā un dinamiskajā laikmetā, kad valda produktu pārpilnība, preču un produktu piedāvāšana tirgū ir grūti iedomājama bez rūpīgi plānotas mārketinga stratēģijas. Viens no šīs stratēģijas elementiem ir arī mārketinga komunikācijas. Mārketinga komunikācijas process aptver četrus elementus:
Nosūtītājs ir informācijas avots – persona, kas vēlas sazināties
Informācija – kodēti, ar simboliem izteikti dati, rīkojumi (ieceres, domas, ziņojumi)
Kanāls – informācijas nodošanas līdzeklis, pa kuru informācija tiek nosūtīta saņēmējam;
Saņēmējs – persona, kam paredzēta informācija un kura to interpretē.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Produkta virzīšana tirgū”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/875367

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties