Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,35 (14%)
Cena ar atlaidi*:
2,14
Pirkt
Identifikators:798704
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Daudzās kompānijas gribētu piegādāt savu preci uz plašo vietējo tirgu; menedžeriem nebūtu vajadzīgi mācīties jaunu valodu un starptautiskās tiesības, rīkoties politiskās un ekonomiskas nestabilitātes apstākļos vai veikt izmaiņas savā produkcijā, lai apmierinātu dažādu patērētāju vajadzības. Biznesa vadīšana būtu vieglāka un drošāk.
Starptautiskais mārketings ir uzņēmējdarbības domāšanas loģika, kad pasaules(globālais) tirgus tiek izskatīts kā globālas ražošanas-realizācijas aktivitāte ar mērķi gūt peļņu.
Ietver visas marketinga aktivitātes attiecībā  uz globālo tirgu.
Starptautiska mārketinga būtība pasaules (globāla tirgu) uztvere kā savu potenciālo tirgu, tā analīze un tā vajadzību apmierināšana.1

Eksports un tās pazīmes:
Kad kompānija ir nolēmusi iziet uz noteiktas valsts tirgus, nākamais menedžmenta solis ir izstrādāt optimālo iekļūšanas stratēģiju. Runa ir par tādiem stratēģijām, kā:
netiešs eksports – ražotāja produkcija tiek pārdota  ārzemju tirgos ar neatkarīgo starpnieku palīdzību (brokeri, eksporta jeb tirdzniecības uz  mums utt.).  Šajā  gadījumā, ražotājs un starpnieks ir no vienas valsts.2
Netieša eksporta plusi:
Uzņēmuma   ražotāja ierobežotie resursi.
Preču pārpalikumi, pie tām pieprasījuma esamība  ārzemju tirgos
Minimālais politiskais un ekonomiskais risks.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,60 €
Materiālu komplekts Nr. 1137884
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Starptautiskā tirgus izvēle un stratēģijas iekļūšanai starptautiskajā tirgū”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/798704

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties