Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,36 (18%)
Cena ar atlaidi*:
1,63
Pirkt
Identifikators:517959
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2010.g. - 2010.g.
Darba fragmentsAizvērt

Nelielu mulsumu reklāma var radīt ar savu pirmo visizceltāko teikumu: „I sleep with somebody who always says yes” – „Es guļu ar kādu, kurš vienmēr saka jā!”, manuprāt, šāds teikums ir samērā divdomīgs un ir iespējas, ka tas tiks pārprasts. Personīgi es neizprotu šī teikuma stratēģisko būtību un to ko tas vēsta sabiedrībai.
Tā kā reklāma ir angļu valodā un informē par viesnīcu atrašanos dažādās pasaules daļās, tad domāju, ka to var izmantot kā globālu reklāmu un publicēt jebkurā no minētajām pasaules vietām – Eiropa, Vidus Āzija un Āfrika.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas ziņojuma analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/517959

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties