Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
7,49
Ietaupījums:
0,97 (13%)
Cena ar atlaidi*:
6,52
Pirkt
Identifikators:169191
Vērtējums:
Publicēts: 06.03.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 19 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2010.g. - 2012.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    6
1.  Uzľēmuma stratēģiskās plānošanas teorētiskie aspekti    8
1.1.  Uzľēmuma un tā struktūrvienību stratēgiskā plānošana    10
1.2.  Iekšējās un ārējas vides raksturojošie faktori    13
2.  x darbības analīze    18
2.1.  x misija un mērķi    18
2.2.  Uzľēmuma x iekšējas un ārējās vides analīze    19
2.3.  Priekšlikumu iestrāde x darbības uzlabošanai    30
3.  Uzľēmuma x attīstības stratēģijas analīze    32
3.1.  Uzľēmuma x attīstības stratēģijas raksturojums    32
3.2.  Uzľēmuma x attīstības stratēģijas izstrāde    36
  Secinājumi un priekšlikumi    51
  Pielikums - anketa    51
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Pētot un analizējot uzľēmuma x iekšējo un ārējo vidi kā arī veicot attīstības stratēģijas izstrād,izmantojot literatūru un citos avotos publicētos materiālus, darba autors ir nonācis pie sekojošiem secinājumiem:
1. Uzľēmums x ir viens no vadošajiem uzľēmumiem viesnīcu nozarē Latvijā un Baltijā. Uzľēmums ir ļoti motivēts savu mērķu sasniegšanai un ar katru gadu savus mērķus un ambīcijas palielina.
2. Uzľēmuma iekšējā vide ir diezgan labi sakārtota sākot jau ar pašu uzľēmuma struktūru, kurā ir labi organizēta un pārskatāma, iekšējo uzľēmuma vidi papildina uzľēmuma darbinieku darba kūltūra un tas darbs kas tiek iegūldīts uzľēmuma labā un darbā ar uzľēmuma klientiem.
3. Izvērtējot darbinieku aptaujas rezultātus, var secināt, ka darbinieki par diviem svarīgākajiem motivējošajiem faktoriem uzľēmumā uzskata tieši naudu un karjeras iespējas tālākajā nākotnē.
4. No SVID analīzes par uzľēmumu un tā konkurentiem var secināt, ka uzľēmumam salīdzinot ar uzľēmuma konkurentiem ir pietiekoši daudz pozitīvu iekšējās vides faktoru, kā piemēram, kvalificēti darbinieki un lojāli klienti un viesi, plašāks piedāvāto pakalpojumu skaits, ko pati viesnīca jeb uzľēmums var piedāvāt saviem klientiem un arī cenas kas ir atbilstošas pakalpojumam.
5. Uzľēmumam x ir funckcionālā organizatoriskā struktūra, kas ir labi pārskatāma un uzľēmums pēc šāda veida struktūras darbojas veiksmīgi.
6. Uzľēmumā restorāna darbinieki netiek motivēti un uzľēmums nepiedāvā attīstības iespējas un arī motivācijas faktorus, kas veicinātu darbinieka velmi strādāt šāda veida uzľēmumā.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Uzņēmuma "X" attīstības stratēģijas izstrāde”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/169191

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties