Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
2,79 (13%)
Cena ar atlaidi*:
18,69
Pirkt
Identifikators:901633
Vērtējums:
Publicēts: 13.02.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 26 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācijas    3
  Ievads    6
1.  Uzņēmuma „A” raksturojums    8
  Uzņēmuma struktūras, mērķu un misiju analīze    8
1.2.  Nozares raksturojums un attīstības perspektīvas    11
1.3.  Uzņēmuma darbības raksturojums    18
2.  Mārketinga plāns    26
2.1.  Uzņēmuma veikalu apgrozījuma analīze    26
2.2.  Uzņēmuma klientu struktūras un būtiskako konkurentu analīze    27
2.3.  Uzņēmuma mārketinga stratēģijas īss raksturojums    30
3.  2003.–2005.gadu finanšu radītāju un 2006.gada finanšu plāna analīze    35
3.1.  Likviditātes un aktivitātes radītāji    36
3.2.  Saistības un rentabilitātes radītāji    39
3.3.  Du Pona mētode, bezzaudējumu punkts un drošības zona    43
3.4.  2006.gada plānoto finanšu rādītāju analīze    45
  Secinājumi    54
  Priekšlikumi    56
  Izmantotas literatūras un avotu saraksts    58
  Galvojums    60
  Pielikumi    61
Darba fragmentsAizvērt

Diplomdarba izstrādei tika izvēlēts temats „Uzņēmuma „A” attīstības plāns”. Sakarā ar ļoti strāuji augošo konkurenci, pateicoties Latvijas iestāšanos Eiropas Savienībā, optimāla uzņēmuma stuktūra un stirngri noteiktie mērķi, kā arī attīstības finanšu rādītāji, ir svārīgie uzņēmuma konkurētspējas faktori.
Šī diplomdarba mērķis balstoties uz uzņēmuma „A”attīstības plānu, uzņēmuma iekšējo situāciju, kā arī uz mārketinga un finanšu plāna analīzes pamatā un sasniedzot izvirzītus uzdevumus, istrādāt secinājumus un dot prikšlikumus uzņēmuma „A” attīstības plāna veicinašanai.
Lai sasniegtu mērķi ir izvērsti sekojošie uzdevumi:
1.Noteikt uzņēmuma struktūru un to priekšrocības un trūkumus;
2.Raksturot uzņēmuma mērķus un misiju;
3.Noprecizēt situāciju nozarē un attīstības perspektīvas;
4.Raksturot uzņēmuma darbību, ka arī piedāvāto produkciju un lielākus piegādatajus;
5.Izpētīt uzņēmuma mārketinga plānu;
6.Raksturot klientu strukturu, kā arī noteikt būtiskakos konkurentus un uzņēmuma stipras un vājas puses;
7.Raksturot uzņēmuma mārketinga stratēģiju;
8.Izpētīt uzņēmuma finanšu radītājus par 2003.-2005.gadiem un 2006.gada finanšu plānu.
Lai noteiktu uzņēmuma struktūru, to priekšrocības un trūkumus, autore pirmā nodaļa izpētīja uzņēmumu struktūras pamatveidus. Tiek aprakstītas struktūras pamatveidi un noteikts uzņēmuma „A” struktūras veids. Pēc struktūras raksturojuma tiek izdarīti secinājumi par ievērojamiem šo struktūras priekšrocības un trūkumiem. Ievērojāma nodaļas daļa tiek vēltīta uzņēmuma mērķu un misiju raksturošanai.
Tiek noprecizēta situācija nozarē – ta kā uzņēmums nodarbojas ar tekstīlizstrādājumu tirdzniecību, tiek analizēta situācija gan viegla rūpniecibā kopumā, gan tekstilrūpniecība Latvijā kā tāda. Autors otrā nodaļā vēl raksturo dažādas nozares tirgus attīstības stadījas un noteic, kāda stadijā atrodas apskatamais uzņēmums „A”.
Pirmājā nodaļā veltīta arī uzņēmuma „A” darbības raksturošanai, t.i. ar ko uzņēmums nodarbojas, kur atrodas to veikali, kādu sortimentu tas piedāva. Autors arī nevar piemirst galvenus piegādātājus un īsi aprakstīt arī tos.
Savukārt, otrā nodaļā, tā saucamā mārketinga plānā, tiek pētīta uzņēmuma veikalu apgrozījuma izmaiņu tendence izmantojot trend liniju. Vēl nodaļā tiek noteikti uzņēmuma klientu grupas un būtiskakie konkurenti nozarē. Tiek izvirzīti divi galvenie konkurenti un ir noteikts cenu līmenis preču grupās. Nav piemirstas arī nodaļā noteiktas uzņēmuma stipras un vājas puses. Atsevišķi tiek īsi aprakstīta uznēmuma „A” mārketinga stratēģija.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Uzņēmuma "A” attīstības plāns”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/901633

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties