Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:733967
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 35 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācijas    3
  Ievads    6
1.daļa.  Stratēģiskās vadības teorijas pamati    8
1.1.  Stratēģijas būtība un nozīme uzņēmējdarbībā    8
1.2.  Organizācijas stratēģiju veidi privātajā biznesā    15
1.3.  Stratēģijas attīstība Latvijas biznesā    21
2.daļa.  Praktiskā daļa “SIA NEOSS” stratēģijas izstrāde un uzdevumu noteikšana darbības uzlabošanai    31
2.1.  SIA NEOSS vēsture un misija- produktu grozs    31
2.2.  SIA NEOSS organizatoriskā struktūra un mērķu kopums    36
2.3.  SIA NEOSS stratēģisko alternatīvu izpētē un analīze ar SVID matricas palīdzību    48
2.4.  NEOSS analīze ar BOSTONAS matricas palīdzību    61
2.5.  NEOSS galveno nozaru attīstības prognozes    70
  Secinājumi un priekšlikumi    73
  Avotu saraksts    75
Darba fragmentsAizvērt

Diplomdarbs ir izstrādāts pēc SIA NEOSS pasūtījuma. Autors strādā šajā uzņēmumā jau 5 gadus un ir labi informēts par firmas problēmām.
Firma darbojas vairākās uzņēmējdarbības nozarēs: celtniecībā - kā apakšuzņēmējs specifiskos ēku ārējās un iekšējās apdares un siltināšanas darbos un kā celtniecības tehnikas iznomātājs. Firma Latvijā darbojas kā vairāku Čehijas firmu kamīnu un kamīnkrāsniņu izplatītājs, celtniecības apakšuzņēmeju sabiedrība un celtniecības sastatņu iznomātājs. Šajā darbā pievērsīšos tieši šo nozaru sīkākai izpētei
Konkurences cīņai palielinoties, visos tirgus sektoros, firmas vadībai ir jāpieņem svarīgi lēmumi par tālāku krāšņu un kamīnu nozares, kā arī celtniecības un sastatņu nomas virzienu attīstību.
Darba aktualitāte- iemesli, kāpēc tas ir aktuāli no stratēģiskās vadzinības viedokļa:
1.Lai pieņemtu pareizus lēmumus darbības uzlabošanai ir nepieciešams savākt visu informāciju par šiem tirgus sektoriem Latvijā.
2.Izanalizēt sava uzņēmuma uzbūvi, veikt strukturālas reformas darbības efektivizēšanai.
3.Apzinoties ārējās vides izdevības un draudus, kā arī paša uzņēmuma stiprās un vājās vides ir iespējams izstrādāt efektīvāku stratēģiju.

Diplomdarba mērķis ir :
Uz stratēģiskās vadības zinību teorijas pamata izpētīt SIA NEOSS stratēgiskās attīstības problēmas un izstrādāt rekomendācijas uzņēmuma galveno nozaru darbības uzlabošanai.

DARBA LOĢIKA
Darba loģikai ir jāatspoguļo darba mērķu un uzdevumu kopums.
Jāsāk ar teorijas apkopošanu, fokusējot uzmanību uz stratēģijas un taktikas mijiedarbību. Tas izveidos teorētisku pamatu, lai izskatītu teorētisko pamatu lai pārietu uz SIA NEOSS praktiskās problēmas izpēti.
SIA NEOSS vēsture un misija ir izejas punkts praktiskās daļas loģikai.
SIA NEOSS nav apmierināts ar organizatorisko struktūru, tapēc tā jāprecizē un jāizstrādā mērķu kopumu.
Dvarīgākais jautājums ir konkurentu analīze. Viss augstākminētais dod iespēju izstrādāt nozares attīstības prognozi.
Visa savāktā informācija un tās analīze dos iespēju izstrādāt rekomendācijas SIA NEOSS tālākai attīstībai.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties