Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
6,49
Ietaupījums:
0,97 (15%)
Cena ar atlaidi*:
5,52
Pirkt
Identifikators:855419
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Biznesa Plāna Kopsavilkums    3
  Uzņēmuma juridiskais statuss un īpašuma daļas    5
  Jauns Produkcijas veids    7
  Tirgus (firmas) analīze    13
  Mārketinga stratēģija    16
  Uzņēmuma funkcionēšana    18
  Uzņēmuma vadība un nodarbinatās personas    19
  Svarīgāko biznesa plānu pasākumu grafiks    21
  Risks un Problēmas    22
  Finanšu informācija    24
  Izmantotā Literatūra    27
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmums SIA „Z” ražos ekskluzīvas kūkas, tortes un desertus, kuras piedāvās saviem klientiem.
Uzņēmuma „Z” ražošanas koncepcija ir unikāla, jo tās izstrādē ir piedalījies viens no izcilākajiem Latvijas tehnologiem – konditoriem Jānis Bērziņš.
Šī produkcija ir vienīgā visā Latvijā un Eiropā, jo ir izstrādāta tikai uzņēmuma „Z” iekšējam patēriņam un noformējumam. Vairumtirdzniecībā un mazumtirdzniecībā ārpus uzņēmuma telpām šo produkciju (kūkas, tortes, desertus) nav plānots izplatīt vai pārdot. Līdz ar to produkts ir ekskluzīvs un tā ražošana nav iespējama ārpus uzņēmuma.
Produkcijas kvalitāti garantē jau uzņēmuma statuss, kas pēc sava mērķa un funkcijām ir attiecināms uz vidējo un turīgo cilvēku. Līdz ar to visa uzņēmuma „Z” piedāvātā produkcija ir ar maksimāli augstu ražošanas un realizācijas kvalitāti, kas sniedz patērētājam garantijas par produkta atbilstību uzņēmuma labajam tēlam.

Kā tiks ražota produkcija un kā tā tiks pārdota
Paredzams, ka uzņēmums savu saldumu ražošanas cehu ierīkos vienā no savām patreizējām struktūrvienībām, kas ļaus nepalielināt izmaksas par jaunu telpu meklēšanu, īri vai iegādi. Pašas ražotnes (ceha) kalpošanas ilgums ir paredzēts 5-7 gadiem, kas ir laba ilgtermiņa investicija ar lielu atdevi.
Uzņēmums ražos konkrētus kūku un desertu veidus. To ražošanas apjomus noteiks iekšēji izstrādāta pārdošanas apjomu analīzes un piegādes shēma, kas mūsdienās ir automatizēta. Lai analizētu pārdošanas apjomus un desertu nepieciešamību struktūrvienībām uzņēmums izmantos noliktavu automatizēto uzturēšanas sistēmu SH4 – Store House 4.
Produkciju plānots realizēt caur uzņēmuma struktūrvienībām – bāriem un restorāniem pa tiešo patērētājam. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −9,87 €
Materiālu komplekts Nr. 1140846
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Uzņēmuma "X" biznesa attīstības plāns”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/855419

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties