Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Konfliktu cēloņi un darbinieku uzvedības stratēģijas konfliktu situācijās valsts iestādē X

     Novērtēts!

    Diplomdarbs59 Psiholoģija, Vadība

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,65 (17%)
Cena ar atlaidi*:
17,83
Pirkt
Identifikators:880314
Vērtējums:
Publicēts: 16.03.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 33 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
1.  Konflikta raksturojums    7
1.1.  Konflikta jēdziena raksturojums    7
1.2.  Konflikta veidi    10
1.2.1.  Iekšējais konflikts    12
1.2.2.  Starppersonu konflikts    14
1.2.3.  Starpgrupu konflikti    17
1.3.  Konfliktu cēloņi    19
1.4.  Uzvedības stratēģijas konfliktu situācijās    24
1.5.  Konfliktu risināšanas veidi    34
2.  Valsts iestādes X darbinieku konfliktu cēloņi un uzvedības stratēģijas konfliktu situācijās analīze    40
2.1.  Valsts probācijas dienesta raksturojums un struktūra    40
2.2.  Konfliktu cēloņu analīze Valsts iestādē X    45
2.3.  Uzvedības stratēģiju konfliktu situācijās analīze Valsts iestādē X    51
  Secinājumi    62
  Priekšlikumi    64
  Izmantotās literatūras saraksts    65
  Pielikumi    67
Darba fragmentsAizvērt

Kā viens no nozīmīgiem faktoriem, kas ietekmē organizācijas darbību ir darbinieku savstarpējās attiecības. Arvien aktuālāka problēma kļūst personāla savstarpējās nesaskaņas, strīdi un interešu sadursmes, kā arī kolēģu pastāvīga apvainošana un kritizēšana, ko mēs vienā vārdā saucam par konfliktiem.
Jēdziens „konflikts” ir radies no latīņu valodas, kas latviski nozīmē – stāties pretī, pretoties, pretēju interešu, uzskatu un tieksmju sadursme, asas domstarpības.[8 ,160].
Konflikts vienmēr ir sarežģīts un daudzpusējs sociāls fenomens. Tajā piedalās visdažādākās puses: indivīdi, sociālās grupas, nacionāli – etniskas apvienības, valstis un valstu grupas, kuras vieno un tie paši mērķi un intereses. Konflikti rodas visdažādāko iemeslu un motīvu dēļ: psiholoģisko, ekonomisko, politisko, vērtību, reliģisko. Bet katrs no mums zina, ka personība pati par sevi ir pretrunīga un pastāvīgi ir pakļauta pretrunām un stresiem.
Tā kā cilvēku dzīve ir pretrunu pilna, tad konflikts ir neatņemama dzīves sastāvdaļa jau no tā brīža, kad mēs pirmo reizi stājamies kontaktos ar citiem cilvēkiem.
Konflikts ir pretrunu saasināšanās augstākā pakāpe. Katra konfliktā iesaistītā puse dara visu, lai tiktu pieņemts tās viedoklis vai mērķis. Konfliktu iemesli ir dažādi, taču tiem ir kopējas īpašības – izjaukt pastāvošo kārtību, meklēt jaunus patiesības kritērijus, izvirzīt jaunas savstarpējo attiecību normas un pieprasīt to atzīšanu un kanonizēšanu. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −38,86 €
Materiālu komplekts Nr. 1250183
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Konfliktu cēloņi un darbinieku uzvedības stratēģijas konfliktu situācijās valsts iestādē X”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/880314

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties