Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
2,58 (12%)
Cena ar atlaidi*:
18,90
Pirkt
Identifikators:392552
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.02.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 24 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Pusaudžu deviantas uzvedības raksturojums    6
2.  Internātskolas bērnu un viņu ģimeņu izpēte    24
3.  Sociālā pedagoga darba programma deviantas uzvedības mazināšanai internātskolā    41
4.  Sociālā pedagoga darba programmas deviantas uzvedības mazināšanai internātskolā aprobācijas analīze    44
  Nobeigums    46
  Literatūras saraksts    49
  Anotācija    51
Darba fragmentsAizvērt

Lai cilvēks būtu laimīgs un varētu pilnvērtīgi attīstīties, nepieciešami daudz nosacījumu. Viens no tiem ir veiksmīga socializācija. Bērna socializācijā liela nozīme ir sociālai videi. Cilvēka sociālā vide nepārtraukti paplašinās, sākumā tā ir tikai ģimene, tad tai pievienojas radinieki, draugi, skolas vide un tā vides papaplašināšanās notiek visā cilvēka dzīves periodā. Sociālā vide ir tā, kas visciešāk ietekmē bērna attīstību un no tā, cik šī vide ir labvēlīga bērna attīstībai, ir atkarīgs kā bērns būs sagatavots patstāvīgai dzīvei, vai viņš spēs ievērot sabiedrībā pieņemtās normas, vai viņš spēs iekļauties sabiedrībā un vai sabiedrība pieņems viņu. Kā bērns ievēro sabiedrībā pieņemtās normas, vai viņš tās izprot un uzskata par nepieciešamām, ir atkarīgs no vairākiem apstākļiem, bet liela nozīme ir tam kāda pieredze šo normu ievērošanā ir bijusi bērnam viņa ģimenē. Vai ģimene sekmē šo normu pieņemšanu un ievērošanu, vai tieši otrādi, ir vide, kurā sabiedrībā pieņemtās normas netiek ievērotas un kurās to pieņemšana un ievērošana netiek prasīta arī no bērniem.
Pēdējos gados arvien vairāk ir to bērnu, kuru pieredze, bērnam vistuvākajā sociālajā vidē – ģimenē, uzskatāma par negatīvu. Ģimene savas funkcijas bērnu socializācijā bieži nespēj veikt gan objektīvu, gan subjektīvu iemeslu dēļ. Kā būtiskus iemeslus var minēt ģimeņu slikto materiālo stāvokli, jo 19,9% mātes vērtē, ka var atļauties tikai pašu nepieciešamāko, bet 5,5% - ka trūkst arī paša nepieciešamākā. [8, 11] Tātad ceturtā daļa ģimeņu vērtē, ka viņu materiālais stāvoklis ir zem vidējā.
Pēc skolēnu aptaujas datiem, 12,4% skolēnu norāda, ka viņu vecāki pārāk daudz lieto alkoholu, bet īpaši liels šis rādītājs ir ģimenēs, kuras spēj materiāli nodrošināt tikai pašu nepieciešamāko – 23,9% un ģimenēs, kurās trūkst paša nepieciešamākā – 50%. [8, 14 –15]
Tātad sociāli – ekonomiskā situācija daudzās ģimenēs ir būtisks faktors, kas izraisa daudzus citus riskus, ka ģimenē bērns netiek mīlēts, bet ir apdraudēta gan viņa attīstība un dažkārt arī veselība un pat dzīvība.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Sociālā pedagoga darbība deviantas uzvedības mazināšanai internātskolā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/392552

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties