Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,44 (16%)
Cena ar atlaidi*:
18,04
Pirkt
Identifikators:766261
Vērtējums:
Publicēts: 30.01.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 28 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    4
  Anotation    5
  Ievads    6
1.  Motivācijas būtība un motivācijas teoriju raksturojums    8
1.1.  Motivācijas jēdziens    9
1.2.  Satura motivācijas teorijas    12
1.2.1.  A.Maslova vajadzību hierarhija    12
1.2.2.  K.Alderfera ERG teorija    14
1.2.3.  F.Hercberga divfaktoru teorija    15
1.2.4.  D.Makklelanda „ pieredzes – vajadzību ” teorija    16
1.3.  Norises motivācijas teorijas    18
1.3.1.  Gaidu motivācijas teorija    18
1.3.2.  S.Adamsa taisnīguma motivācijas teorija    19
1.3.3.  L.Portera un E.Loulera modelis    20
1.3.4.  Raksturīgo pazīmju teorija    21
1.4.  Stimulējošas motivēšanas teorija    22
2.  Motivāciju ietekmējošie faktori    24
2.1.  Finansiālā stimulēšana    25
2.2.  Atzinības izteikšana    27
2.3.  Pienākumu un atbildības deleģēšanas nozīme darbinieku motivēšanā    28
2.4.  Saliedētas komandas nozīme darbinieku motivēšanā    30
3.1.  Būvmateriālu lielveikala SIA „X” darbības jomas    36
3.2.  Darbinieku motivācijas specifika būvmateriālu lielveikalā SIA „X”    39
3.2.1.  Darbinieku motivācijas specifika izmantojot satura motivācijas teorijas    40
3.2.2.  Darbinieku motivācijas specifika izmantojot norises motivācijas teorijas    47
3.2.3.  Darbinieku motivācijas specifika izmantojot stimulējošas motivēšanas teoriju    54
3.3.  Būvmateriālu lielveikala SIA „X” darbinieku veikuma vērtējums    57
4.  Būvmateriālu lielveikala SIA „X” darbinieku aptauja    61
4.1.  Pētījuma metodes    61
4.2.  Pētījumu rezultātu apkopojums    62
4.3.  Rekomendācijas darbinieku motivācijas pilnveidošanai    72
  Secinājumi un priekšlikumi    79
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    82
Darba fragmentsAizvērt

Bakalaura darba tēma ir „Darbinieku motivācijas pilnveidošanas iespējas būvmateriālu lielveikalā SIA „X” ”.
Bakalaura darbs sastāv no 4 daļām:
1.daļā ir apskatītas dažādas motivācijas teorijas. Satura motivācijas teorijās, piemēram, A. Maslova vajadzību hierarhijā, K. Alderfera ERG teorijā, F. Hercberga divfaktoru teorijā un Makklelanda „ pieredzes – vajadzību ” teorijā ir aprakstītas cilvēku vajadzības un mērķi, kas attiecīgi ir arī darba motivators. Norises motivēšanas teorijās, piemēram, gaidu motivācijas teorijā, Adamsa taisnīguma motivācijas teorijā, L. Portera un E. Loulera modelī un raksturīgo pazīmju teorijā ir aprakstīts, kā cilvēki vērtē savu un citu cilvēku darbu, un attiecīgi arī darba samaksu. Stimulējošā motivēšanas teorijā aprakstīta atalgojuma un soda loma darbinieku motivēšanā.
2.daļā ir izpētīts, kā uzlabot motivāciju, izmantojot finansiālos stimulus, piemēram, atalgojumu un citus papildu labumus, kā ceļojums un studiju atvaļinājums. Izsakot atzinību var uzlabot darba kvalitāti un darbinieku attieksmi pret darbu. Pareizi sadalot pienākumus un atbildību vadītājs var kļūt par labu līderi, uzlabot sadarbību ar darbiniekiem un attīstīt darbinieku spējas. Ar saliedētu komandu var panākt vēlamo mērķu sasniegšanu, paaugstināt darbinieku individuālo motivāciju, kā arī uzlabot uzņēmuma darbu kopumā.
3.daļā ir raksturotas būvmateriālu lielveikala SIA „X” uzņēmuma darbības jomas un struktūra. No teorijas daļā apskatītajām dažādām motivācijas teorijām sniegti ieskati, kā tie izpaužas būvmateriālu lielveikalā SIA „X” reālajā dzīvē un darbinieku veikuma vērtējums, izmantojot 3 vērtēšanas veidus: „viltus pircēji”, attīstības pārrunas un darbinieku anketēšana.
4.daļā ir veikts pētījums, par motivācijas norisi būvmateriālu lielveikalā SIA „X” . Kā arī, veikts pētījumu rezultātu izvērtējums un rekomendācijas darbinieku motivācijas pilnveidošanai .
Bakalaura darba izstrādē tika izmantota referatīvā analīze, statistikas daudzskaitļa regresijas metode, salīdzināšanas metode, darbinieku anketēšana un rezultātu apstrāde programmā Excel.
Bakalaura darba apjoms ir 83.lpp. , tajā ir 21 attēls, 6 tabulas un 3 pielikumi.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −26,67 €
Materiālu komplekts Nr. 1143407
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Darbinieku motivācijas pilnveidošanas iespējas būvmateriālu lielveikalā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/766261

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties