Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
12,99
Ietaupījums:
2,47 (19%)
Cena ar atlaidi*:
10,52
Pirkt
Identifikators:615602
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.12.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 33 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2010.g. - 2010.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    5
1.  ANALĪTISKĀ DAĻA    9
1.1.  Interneta medijs efektīvs reklāmas izvietošanas kanāls    9
1.2.  Konkurences spēki Latvijas interneta mediju tirgū    10
1.2.1.  Informācijas aizstājēju radītie konkurences spēki    14
1.2.2.  Interneta mediju apmeklētāji    18
1.2.3.  Interneta reklāmas devēji    23
1.2.4.  Potenciālās jaunās konkurējošās interneta mājas lapas    27
1.2.5.  Saturam nepieciešamās informācijas un tehnikas piegādātāji    28
1.2.6.  Valsts normatīvie akti    29
2.  TEORĒTISKĀ DAĻA    33
2.1.  Mārketinga komunikāciju virzība interneta resursos    33
2.1.1.  Interneta mārketinga stratēģijas    35
2.1.2.  Interneta reklāmas formas    37
2.1.3.  Efektivitāte reklāmas kampaņai internetā    38
2.1.4.  Reklāmas izvietošanas darbības modelis internetā    40
2.2.  Stratēģiskā vadīšana un tās procesi uzņēmumā    43
2.2.1.  Stratēģijas ieviešanas modelis interneta mediju tirgū    56
3.  ZINĀTNISKI PRAKTISKĀ DAĻA    61
3.1.  Portāls apollo.lv tā misija, vīzija un mērķi    61
3.2.  Portāla apollo.lv uzņēmējdarbības vide    62
3.3.  Portāla apollo.lv attīstības stratēģijas ieviešana    72
3.4.  Stratēģijas posmu ekonomiskās efektivitātes novērtējums    74
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    85
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    89
  PIELIKUMS    92
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Maģistra darba izstrādes gaitā izdarīti šādi secinājumi
1. Reklāma uzņēmējdarbībā ir svarīgs instruments, ar kura palīdzību ir iespējams pārliecināt patērētāju iegādāties uzņēmuma preci vai pakalpojumu.
2. Internets ir efektīvs reklāmas izvietošanas kanāls, jo reklāmas ziņojumu iespējams raidīta specifiskai mērķauditorijai, mērķauditoriju iespējams segmentēt pēc demogrāfiskām pazīmēm, ir iespēja izmērīt reklāmas efektivitāti un raidīt netradicionālus reklāmas komunikācijas ziņojumus, kā arī regulāri tiek auditēta interneta mediju apmeklējumu rezultāti un auditorijas profils.
3. Internetam kā reklāmas izvietošanas kanālam ir priekšrocība, jo ir iespēja saņemt atgriezenisko saiti no reklāmas saņēmējiem.
4. Lai interneta medijs būtu efektīvs reklāmas izvietošanas kanāls tam ir būtisks liels apmeklētāju skaits vai specifiska mērķauditorija, atbilstoša reklāmas cena un reklāmas veidi.
5. Būtiskākais faktors, kas ietekmē uzņēmējdarbību, tajā skaitā arī interneta mediju darbību ir konkurenti.
6. Konkurence iedarbojas kā virzošs spēks, svarīgi ir nenovērtēt par zemu konkurentus, bet rūpīgi sekot līdzi to darbībai, iepazīties ar tirgus pētījumiem par konkurentu darbību.
7. Interneta mediju tirgū ir septiņi konkurences spēki: savstarpējā interneta mediju konkurence, interneta medija satura informācijas aizstājēji, apmeklētāji, reklāmas devēji, potenciālās jaunās konkurējošās interneta mājas lapas interneta mediju tirgū, interneta mediju saturam nepieciešamās informācijas un tehnikas piegādātāji, valsts normatīvie akti.
8. Interneta mediju aizstājējinformācijas kanāli kā radio, televīzija un prese ir būtisks konkurents interneta medijiem, tomēr internetam ir liels skaits priekšrocību, jo informāciju internetā var iegūt bez maksas, internetā nav garas reklāmas pauzes, internetā var klausīties radio un skatīties televīziju, kā arī atrast sev interesējošo informāciju.
9. Būtisks interneta mediju ietekmējošs spēks ir apmeklētāji.
10. No visiem Latvijas iedzīvotājiem 62% ir interneta lietotāji, aktīvākie interneta izmantotāji ir jaunieši no 15 – 19 gadiem, no kuriem 95% ir interneta lietotāji, kā arī vairāk par pusi Latvijā dzīvojošie cittautieši apmeklē internetu.
11. Būtiskākie interneta izmantošanas mērķi ir e-pasta nosūtīšana, informācijas meklēšana par precēm un pakalpojumiem un ziņu lasīšana, tomēr liela daļa no interneta apmeklētājiem par apmeklējuma mērķi izvirza blogošanu un čatošanu, kā arī spēļu spēlēšanu, video skatīšanos un mūzikas klausīšanos.
12. Interneta mediju tirgus sastāda 11% no kopējā mediju reklāmas tirgus.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Interneta resursu izmantošanas modelis reklāmas mērķos Latvijā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/615602

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties