Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:502815
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.11.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 29 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija latviešu valodā    3
  Anotācija angļu valodā    4
  Ievads    5
1.  Reklāmas būtība un loma tirgus ekonomikā    8
2.  a/s “Laima” raksturojums    17
2.1.  a/s “LAIMAS” vēsturiskā attīstība    17
2.2.  Uzņēmuma darbības raksturojums    19
3.  Reklāmas veidošana uzņēmumā “Laima”    30
3.1.  Reklāmas loma uzņēmuma mārketinga mērķu sasniegšanā    31
3.2.  Reklāmas veidošanas process    38
3.2.1.  Reklāmas plānošana, to ietekmējošie faktori    43
3.2.2.  Reklāmas realizācija    53
4.  Reklāmas kampaņas “Ekstra” analīze    57
  Secinājumi un priekšlikumi    68
  Izmantotā literatūra    73
  Pielikumi    75
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienu ekonomiski aktīvajā vidē, jebkura uzņēmuma izdzīvošanas kapacitāti un pastāvēšanas ilgumu nosaka attiecīgā uzņēmuma spēja veiksmīgi un atbilstoši laikam izmantot mārketingu veidojošos līdzekļus. Mārketinga pamatā ir klientu vēlmju un vajadzību apmierināšana, nodrošinot tos ar īsto informāciju un īsto produktu par īsto cenu, un darot to labāk par konkurentiem.
Galvenie mārketinga uzdevumi un mērķi ir informēt, pārliecināt un atgādināt patērētājiem, kādas noteiktas preces vai pakalpojumi viņam ir derīgi un nepieciešami. Mārketinga stimulēšanas kompleksā ir trīs galvenie iedarbības līdzekļi: reklāma, noieta stimulēšana un propaganda.
Reklāmu lieto, lai pievērstu pircēja uzmanību un ieinteresētu nopirkt kādu konkrētu preci vai pakalpojumu. Tirgus ekonomikas sistēmā tirdzniecība ir orientēta uz patērētāju, kas iegādājas preci, līdz ar to norādot uz ko vairāk jāorientējas. Sekmīgas reklāmas būtība : akcentēta uzmanība uz patērētāju un pieprasījumu. Jāpēta patērētāja vajadzības, gaume un psiholoģija.

Pirmā atkāpe arī ir pamatojums autora temata aktualitātei, jo Latvijā vēl pagaidām ir ļoti daudz pēc finansu kapitāla un pēc darbinieku skaita lieli uzņēmumi, kuri samērā neveiksmīgi izmanto mārketinga piedāvātos līdzekļus, par vienu no tādiem var uzskatīt arī a/s Laima. Tieši tāpēc arī šis uzņēmumus tika izvēlēts par izpētes objektu, kā arī vēl papildus pieejamā nepublicētā informācija par a/s Laima.
Uzņēmuma mārketinga kampaņas tiek veidotas jau daudzus gadus, bet diemžēl daudzas no tām nav sasniegušās vēlamos rezultātus, līdz ar to autors vēlas izpētīt, kādi ir galvenie faktori neveiksmīgas kampaņas izveidei. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties