Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
2,36 (11%)
Cena ar atlaidi*:
19,12
Pirkt
Identifikators:220055
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.04.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 20 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2004.g. - 2004.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    6
1.  ANALĪTISKĀ APSKATA DAĻA    9
1.1.  Uzņemumu cenu veidošanas politika    9
1.1.1.  Cenas būtība un nozīme    12
1.1.2.  Cenu politikas ietekmējošie faktori    14
1.1.3.  Cenu politikas noteikšanas mērķi    16
1.2.  Uzņēmuma cenu politikas veidošanas metodes    18
1.2.1.  Uz izmaksām orientēta cenu veidošana    19
1.2.2.  Uz tirgu orientēta cenu veidošana    24
1.3.  Uzņēmuma cenu politikas stratēģija    26
1.3.1.  Jauno preču cenu veidošana stratēģija    26
1.3.2.  Cenu veidošana stratēģija preču sortimentam    29
2.  PĒTĪJUMU UN APRĒĶINU DAĻA    31
2.1.  Uzņēmuma apraksts    31
2.2.  Patēriņa cenu izmaiņas    32
2.3.  Jauna produkta cenas noteikšana    38
  Secinājumi    55
  Bibliogrāfiskais saraksts    57
Darba fragmentsAizvērt

Tirgus ekonomikā viens no galvenām elementam ir cena – naudas vienības izteiktā atlīdzība par precēm vai pakalpojumiem, ko maksā pircējs. Un tā nevienmēr ir savstārpējas vienošanās objekts starp piedāvātāju un pieprasītāju. Cena var būt atlīdzība, ko uzņēmums prasa no trešajiem par piedāvātājiem produktiem vai, ja ir runa par uzņēmumu kā pieprasītāju, ko trešie prasa par saviem produktiem. Cenu veidošanas process ir faktoru, metožu un aprēķinu kopums, kas ļauj noteikt optimālo cenu, atbilstoši izvirzītajiem mērķiem.
Ar katru gadu konkurence Latvijas tirgū pieaug. Uzņēmējam jāvelta liela uzmanība tirgus izpētei, izmaksu mazināšanai, apkalpošanas un preces kvalitātes paaugstināšanai, misijas un mērķa noteikšanai. Bet, lai uzņēmējs ar savu preci iekļūtu, izdzīvotu tirgū un nestu peļņu, noteicošais faktors ir preces cena. Precīzi noteikta cena – viens no galvenājiem faktoriem, kas nosaka, vai klients pirks preci vai ne, ir būtisks priekšnoteikums veiksmīgai preču un pakalpojumu realizācijai. Cena ir produkta visredzamākā pazīme, un tā informē par kvalitātes un vērtības līmeni. Ar cenu visstraujāk var reaģēt uz konkurenci.
Katram uzņēmumam viena no galvenam problēmām ir cenu noteikšana savam precēm un pakalpojumiem. Cenu veidošana ir grūts process, kurš pakļaujas daudziem faktoriem un to mijedarbības…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Cenu veidošanas politika ražošanas uzņēmumā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/220055

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties