Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
4,08 (19%)
Cena ar atlaidi*:
17,40
Pirkt
Identifikators:305088
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.04.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 29 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2003.g. - 2008.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    6
1.  Mārketinga stratēģijas noteikšanas teorētiskie aspekti    8
1.1.  Mārketinga formulējums mūsdienās    9
1.2.  Mārketinga kompleksie elementi    11
1.2.1.  Produkts (prece)    11
1.2.2.  Cena    16
1.2.3.  Sadales kanāls (vieta)    19
1.2.4.  Preces virzīšana tirgū    20
1.2.5.  Pozicionēšana    22
1.3.  Mārketinga stratēģija    23
2.  SIA ‘’WBT Latvija’’ apraksts un mārketinga plāna izstrādes nepieciešamības pamatojums    25
2.1.  SIA ‘’WBT Latvija’’, preces un sniegto pakalpojumu īss apraksts    25
2.2.  SIA ‘’WBT Latvija’’ SVID analīze    27
2.3.  SIA ‘’WBT Latvija’’ tirgus situācijas analīze    31
2.3.1.  Makrovides analīze    31
2.3.2.  Sociāli - ekonomiskais faktors    35
2.3.3.  Nozares analīze    36
2.3.4.  Tehnoloģiskais faktors    37
2.3.5.  Politiski tiesiskais faktors    37
2.3.6.  Mikrovides analīze    38
2.3.7.  Pircēji    39
2.3.8.  Pegādātāji    39
2.3.9.  Starpnieki    40
2.3.10.  Konkurent    40
2.4.  SIA ‘’WBT Latvija’’ mārketinga plānu īss apraksts    43
2.5.  SIA ‘’WBT Latvija’’ vadības mārketinga stratēģija    44
2.5.1.  Veicamie uzdevumi, izvēlētā stratēģija un rīcības programma    44
2.5.2.  Apgrūtinājumi veicamo plānu izstrādei    48
2.5.3.  Budžets (izdevumi un plānotā peļņa)    49
3.  Ieteikumi SIA ‘’WBT Latvija’’ mārketinga plānošanai, stratēģijas noteikšanai un darbības pilnveidošanai    50
3.1.  Jaunas produkcijas ieviešana    50
3.2.  Ieteikumi reklāmas pilnveidošanai    53
3.2.1.  Televīzija un radio    54
3.2.2.  Laikraksti un žurnāli    55
3.2.3.  Logo ieviešana    55
3.3.  SIA ‘’WBT Latvija’’ interneta mājas lapas izstrāde    57
3.4.  Klientu datu bāzes ieviešana    59
3.4.1.  Klientu datu bāze    60
3.4.2.  Datu bāzes aizpildīšana    61
3.5.  Anketu un vēstuļu ieviešana    61
3.5.1.  Vēstules    61
3.5.2.  Anketas    62
3.6.  Ieteikumi SIA ‘’WBT Latvija’’ stratēģisko alternatīvu noteikšanai    62
3.6.1.  Funkcionālā līmeņa attīstības stratēģija uzņēmumam    63
3.7.  Rezultātu apstrāde un analīze    64
  Secinājumi un priekšlikumi    66
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    69
Darba fragmentsAizvērt

XXI gadsimtu sauc par „uz zināšanām balstītas ekonomikas” gadsimtu. Un ne velti, jo iedziļinoties konkurences būtībā un praksē, var konstatēt, ka valstis, uzņēmumi savā starpā sacenšas ar zināšanām. Un tas nav pārsteidzoši, jo pateicoties izsmeļošai un reālai informācijai, uzņēmums var rast oriģinālus risinājumus visos komercdarbības līmeņos un šāda pieeja, kas balstīta uz zināšanām un to sintēzi, ļauj gūt priekšrocības konkurences cīņā, būt pirmajiem. Mūsdienās uzņēmumi organizē savu darbību balstoties uz tirgzinībām un mārketinga koncepciju. Mārketinga mērķis ir apmierināt patērētāju vajadzības un pieprasījumu.
Plānošana – tas ir nepārtraukts jaunu ceļu un metožu meklēšanas process mērķa sasniegšanai ar jaunu iespēju palīdzību. Pateicoties labi izplānotam un labi pārdomātam stratēģiskam plānam mārketingā, uzņēmums var veiksmīgi atrisināt visus uzdevumus un pasargāt sevi no dažādiem pārpratumiem.
Mūsdienu mārketinga vidē ir savi likumi, kuri ir stingri jāievēro, lai uzņēmums spētu eksistēt un attīstīties: (cenu politikas veidošana; tirgus izpēte un analīze; darbs ar personālu; konkurences izspēti; esošo resursu pareiza pielietošana;).…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga plānošanas nozīme uzņēmuma attīstībā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/305088

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties