Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:413305
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.01.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 21 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienu sabiedrībā pieaug cilvēku un cilvēku grupu savstarpējā atkarība un rodas nepieciešamība pēc aizvien sarežģītākas sociālās, politiskās un ekonomiskās mijiedarbības. Tā rezultātā arī mārketinga komunikāciju kompleksa elementiem – reklāmai, tiešai pārdošanai, sabiedriskajām attiecībām un pārdošanas stimulēšanai veidojas arvien jaunas funkcijas un veidi, kā sabiedrībai nodot informāciju. It sevišķi, reklāma - mārketinga komunikāciju kompleksa elements, ir sasniegusi augstu attīstības pakāpi. Tā uzņēmējdarbībā ieņem ļoti nozīmīgu vietu. Reklāma informē patērētāju par preces vai pakalpojuma esamību, par tā īpašībām, lietošanu, kā arī atšķirībām no konkurentu piedāvātajām precēm vai pakalpojumiem. Reklāma šobrīd jau tiek regulēta valstiskā līmenī - reklāmas likums, kas regulē tās saturu, līdzekļus, aizsargā gan pašus reklāmdevējus, reklāmas veidotājus, gan arī patērētājus. Tiek veidotas dažādas reklāmas aģentūras, biroji un asociācijas. Reklāmu vērtē gan pēc tās atbilstības mērķauditorijai, reklāmas efektivitātes, kā arī pēc tās oriģinalitātes.
Runājot par Baltijas tirgu, lielās kompānijas un Rietumu investori, kas ienāk tirgū, atsevišķi nenodala Latviju, Lietuvu vai Igauniju un uzskata šo reģionu par vienotu telpu. Arī lielākās un dinamiskākās kompānijas Latvijā, Lietuvā un Igaunijā arvien vairāk uztver visu Baltijas tirgu kā pašmāju tirgu. Lai arī mārketinga komunikāciju mērķi visā Baltijā ir vienādi, tomēr lielā biznesa mērķi, vajadzības un to sasniegšanas metodes jeb taktika un paņēmieni vēlamo ziņu nogādāšanai katrā Baltijas valstī ir citādāki.
Protams, starp Baltijas valstu tirgiem attīstās savstarpēji izdevīga kooperācija. Taču, kamēr Baltijas valstis pastāvēs, kā neatkarīgas politiskas vienības, tikmēr tajās darbosies trīs neatkarīgi tirgi. Kā arī pamatos reklāmas mediju tirgus Baltijas valstīs vienmēr paliks atšķirīgs, tāpat kā atšķirīgas ir tautas, to uztvere un psiholoģiskā specifika.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties