Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
2,79 (13%)
Cena ar atlaidi*:
18,69
Pirkt
Identifikators:448643
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.06.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 103 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 1990.g. - 2007.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    6
1.  Mārketinga loma konkurences politikas aspektā    8
1.1.  Mārketinga būtības apraksts konkurences aspektā    8
1.1.1.  Mārketinga jēdziena attīstība, mārketinga vadīšanas izstrāde organizācijā un mārketinga komunikācijas veidi    8
1.1.2.  Starptautiskā mārketinga nozīme organizācijā    11
1.1.3.  Tirgus izpētes un segmentēšanas nozīmība uzņēmumā    13
1.1.4.  Mārketinga pielietošana jauna produkta virzīšanai tirgū    17
1.2.  Konkurence un konkurētspēja mārketinga aspektā    21
1.2.1.  Konkurence kā uzņēmuma mārketinga ārējās vides faktors    21
1.2.2.  Konkurences politika un komandas zināšanas kā konkurētspējas sastāvdaļa    22
1.2.3.  Benčmārkinga būtība un konkurentu analizēšana    23
1.2.4.  Konkurences priekšrocības un mārketinga konkurētspējas stratēģijas izvēle    25
1.2.5.  Eiropas Konkurences politikas attīstība un galvenās iezīmes    26
2.  Nekustamā īpašuma vides un tirgus analīze Latvijā pēc neatkarības atgūšanas un tās dinamika pēdējo gadu laikā    29
2.1.  Makroekonomiskie rādītāji un Rīgas kā ekonomiskās aktivitātes centra raksturojums    29
2.1.1.  Ekonomiskie faktori    29
2.1.2.  Demogrāfiskie faktori    34
2.1.3.  Rīga - ekonomiskās aktivitātes centrs    38
2.2.  Nekustamā īpašuma (NĪ) attīstības dinamika un galvenās problēmas NĪ nozarē    42
2.2.1.  Privatizācijas izpēte Latvijā pēc 1991. gada    42
2.2.2.  Nekustamā īpašuma tirgus attīstība un tendences pēc 1999. gada    45
2.2.3.  NĪ pieprasījuma un piedāvājuma attiecības    52
2.3.  Latvijas nekustamo īpašumu apvienību izpēte un konkurences attīstība tās pašreizējā līmenī    55
2.3.1.  Nekustamo īpašumu apvienību izpēte    55
2.3.2.  Lielāko nekustamo īpašumu kompāniju apskats    59
3.  Nekustamā īpašuma kompānijas SIA Ober Haus Real Estate Company pieredzes izvērtēšana    63
3.1.  Kompānijas Ober Haus vēsturiskā attīstība un apraksts    63
3.1.1.  Ober Haus Real Estate Company izveidošanās    63
3.1.2.  Ober Haus Real Estate darbība Latvijā    64
3.2.  Kompānijas problēmu izvērtēšana    70
3.2.1.  Tirgus „nesakārtotība” un tā sakārtošanas iespējas    70
3.2.2.  Konkurentu novērtēšana    72
3.2.3.  Darbaspēka trūkums    74
3.3.  Mārketinga nodaļas darbības izvērtēšana un koncepcijas izstrādāšana    76
3.3.1.  Mārketinga nodaļas darbība kompānijā Ober Haus Real Estate    76
3.3.2.  Mārketinga koncepcijas izstrādāšana    78
3.3.3.  Mārketinga nodaļas problēmu izvērtēšana    80
  Secinājumi un priekšlikumi    82
  Izmantotā literatūra un avoti    85
  Pielikumi    91
1.pielikums.  Ober Haus Real Estate struktūra    92
2.pielikums.  Ober Haus Vērtēšanas Servisa struktūra    93
Darba fragmentsAizvērt

Pēdējo gadu laikā Latvijā ir novērojama nekustamo īpašumu pieaugoša aktivitāte un ievērojams cenu kāpums. Nekustamā īpašuma cenas pāris gadu laikā atsevišķos tirgus segmentos ir pieaugušas vairākas reizes. Īpaši strauja aktivitāte tirgū notika pēc paziņojuma par Latvijas uzņemšanu Eiropas Savienībā (ES), kas bija 2003. gada vasarā, - palielinājās aktivitāte no ārzemju investoru puses. Pēc iestāšanās ES 2004. gada maijā nekustamo īpašumu cenu pieauguma ziņā notika vesels apvērsums.
Cenu pieaugums ir radījis pastiprinātu sabiedrības interesi par nekustamā īpašuma tirgu kopumā. Sabiedrības intereses un cenu kāpuma rezultātā nekustamā īpašuma tirgus ir kļuvis ne tikai aktīvāks, par ko liecina veikto pirkuma darījumu skaita palielināšanās, izsniegto hipotekāro kredītu apjoma pieaugums, jaunu celtniecības projektu aktivizēšanās un banku savstarpējā konkurences saasināšanās, bet arī jūtīgāks pret iespējamo īpašumu cenu kritumu - tas viss nosaka tēmas šā brīža aktualitāti.
Bakalaura darba mērķis ir ar nekustamā īpašuma vides analīzi pierādīt nozares aktualitāti un uzņēmuma spēju tajā konkurēt ar veiksmīgi izvēlētu mārketinga koncepciju.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga loma nekustamā īpašuma uzņēmuma konkurētspējas veicināšanā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/448643

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties