Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
1,56 (11%)
Cena ar atlaidi*:
12,64
Pirkt
Identifikators:527845
Vērtējums:
Publicēts: 11.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 29 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Ievads    5
1.  Tirgvedības komunikāciju komplekss, tā novērtējums    7
1.1.  Reklāma – vispārējais rakturojums    9
1.1.1.  Reklāmas mērķi un orientācija    11
1.1.2.  Reklāmas veidi un līdzekļi, to novērtējums    14
1.1.3.  Reklāmas kampaņa    20
1.2.  Preču realizācijas stimulēšana    22
1.3.  Sabiedriskās attiecības    25
1.4.  Personiskā apkalpošana    27
2.  Reklāmas darbības plānošana un organizēšana    31
2.1.  Reklāmas mērķu plānošana    32
2.2.  Reklāmas stratēģija un taktika uzņēmumā    33
2.3.  Mērķauditorijas noteikšana    35
2.4.  Reklāmas izplatīšanas līdzekļu izvēle    37
2.5.  Reklāmas pētījumi, to rakturojums    38
3.  Reklāmas ietekmes veidi un ietekmes īstenošanas nepieciešamība    41
3.1.  Reklāmas sociāli psiholoģiskā ietekme uz pircējiem    41
3.1.1.  Reklāmas izteiksmes līdzekļi un to metodes    43
3.1.2.  Tirdzniecības markas (brenda) nozīme patērētāju attieksmē    45
3.2.  Reklāmas ekonomiskā ietekme    45
3.3.  Reklāmas darbības efektivitāte un tās pilnveidošanas iespējas    47
3.3.1.  Komunikatīvā. efektivitāte    47
3.3.2.  Ekonomiskā efektivitāte    48
4.  TC Alfas situācijas analīze tirgū    51
4.1.  TC „Alfa” attīstība tirdzniecības centru tirgū 2003. – 2004. gadā    52
4.2.  Tirdzniecības centra „Alfa” mērķa un uzdevumu raksturojums    58
4.3.  TC „Alfa” patērētāji un to piesaistīšanas metodes    62
4.3.1.  Pircēju piesaistīšanas metodes tirdzniecības centrā „Alfa”    63
4.3.1.  Īpaša mediju statēģija    69
4.4.  Reklāmas novērtējums tirdzniecības centrā „Alfa”    73
  Secinājumi    78
  Priekšlikumi    81
  Izmantotās literatūras sarakts    83
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma ir kļuvusi par ekonomisko un sociālo realitāti un ir neatlaidīgi un stabili ienākusi iedzīvotāju sadzīvē. Mūsdienās reklāma ir neatņemama ikdienas sastāvdaļa. Tā mūs pavada visur – braucot sabiedriskajā transportā vai ejot pa ielu. Katram iedzīvotājam, ja vien viņs nav absolūti neaktīvs, ik dienu paslīd garām aptuveni 20 tūkstoši dažādu reklāmu nosaukumi. Reklāma redzama avīzes un žurnālos, radio un televīzijā, uz preču iesaiņojumiem, apģerba gabaliem un reklāmu stabiem. Reklamē visu – ne tikai preces un pakalpojumus, bet arī idejas, vērtības un dzīves stilu. Ir ļoti grūti atcerēties tik daudz informācijas, tādēļ uzņēmējs cīnās, lai iedzīvotāju atmiņā paliktu tieši viņa produkta vārds.
Saskarsme starp pircēju un pardevēju ar reklāmas starpniecību arvien pieaug, taču palielinās ietekme arī uz patērētāju. Reklāma informē, ietekmē un arī apspiež. Diemžēl, tā mēdz būt arī uzbāzīga. Ir pieaudzis reklāmas kritiķu skaits, kuri diskutē par tas ētikumu.
Saistoša, iedarbīga un efektīva reklāma ir rūpīgi veiktas plānošanas rezultāts. Veiksmīgas reklāmas idejas, prātā paliekošas reklāmas kampaņas nerodas uzreiz - tās veido, balstoties uz daudzu un dažādu realizāciju ietekmējošu faktoru izpēti, optimālu resursu izvēli un saskaņošanu, kā arī prasmīgu reklāmdarbības vadīšanu.
Reklāmai ir sava loma mārketingā. Reklāma ir mārketinga līdzeklis ceļā uz klienta vēlmju apmierināšanu. Būtībā mārketingu un reklāmu nevar atdalīt, jo tie tomēr ir savstarpēji saistīti. Reklāma nav iedomājama bez mārketinga.
Reklāma dod iespēju informēt sabiedrību par produktiem un pakalpojumiem, to uzlabojumiem un jau esošajām priekšrocībām. Galvenais reklāmas pamatā parasti ir mārketings - notiek tirgus izpēte, mērķauditorijas noteikšana un izvēle. Pēc iegūtajiem datiem arī tiek nolemts, kāda reklāma produktam vai pakalpojumam ir nepieciešama.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas loma klientu piesaistīšanā t/c "Alfā"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/527845

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties