Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
4,08 (19%)
Cena ar atlaidi*:
17,40
Pirkt
Identifikators:148327
Vērtējums:
Publicēts: 28.12.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 19 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Annotation    5
  Ievads    6
1.  Uzņēmuma mērķi    7
1.1.  Misija, vīzija un uzņēmuma darbības mērķi    7
1.2.  Mārketinga darbības mēŗki    10
2.  Reklāmas būtība, mērķi, uzdevumi, veidi un līdzekļi    15
2.1.  Reklāmas nozīme un tās ietekmējošie faktori    17
2.2.  Reklāmas jēdziens, mērķi un uzdevumi    19
2.3.  Reklāmas veidi, līdzekļi un to klasifikācija    27
2.4.  Reklāmdarbības procesa plānošana un novērtēšana    39
2.5.  Reklāmas efektivitātes novērtēšana    41
3.  Vispārējs „Wrigley Scandinavia AB” un košļājamo gumiju tirgus raksturojums    49
4.  Wrigley Scandinavia AB mērķi un reklāmas pasākumu loma to sasniegšanā    53
4.1.  Wrigley Scandinavia AB mērķu apraksts    53
4.2.  Wrigley Scandinavia AB reklāmas pasākumu vērtējums    55
  Secinājumi un priekšlikumi    69
  Izmantotā literatūra    71
Darba fragmentsAizvērt

1.1. Misija, vīzija un uzņēmuma darbības mērķi
Misija.
Katrai organizācijai ir savs pastāvēšanas mērķis vai mērķi pat tad, ja organizācijas vadītāji nav to formulējuši un apzinājuši. Uzņēmuma misija ir sākuma punkts vadītāju darbības plānošanai, uzņēmuma struktūras un funkciju iedibināšanai.
Uzņēmuma misija ir precīzi izteikts uzņēmuma pastāvēšanas pamatojums. Modernie priekšstati par uzņēmuma misiju balstās uz atziņā, kuras 20.gs. 70.gados izteica Pēters Drakers savos daudzajos rakstos un grāmatās: „Uzņēmumu nenosaka tā vārds, statūti jeb dibināšanas līguma panti. To nosaka darbības misija. Tikai organizācijas misijas un nolūku skaidra definīcija dara iespējami skaidrus reālus biznesa mērķus.” Viņš pirmais identificēja uzņēmuma misiju ar to, ko tā ražo un piegādā, kā arī uzņēmuma darbības mērķi un jēgu.
Misija dod organizācijai stratēģisko virzību, tā nosaka uzņēmējdarbības veidu, kurā organizācija ir iesaistīta, tās mērķus un filozofiskās vērtības [3,30].
Vispārīgā formā sastādīts misijas formulējums parasti ietver četrus galvenos aspektus [3,31]:
Organizācijas darbības definīcija;
Organizācijas atšķirīgo prasmju definīcija;
Organizācijas filozofijas un vērtību definīcija;
Organizācijas devums tās ieinteresētajām pusēm.

Vīzija.
Organizācijas vīziju parasti izmanto kā reklāmas saukli, kā lozungu patērētāju piesaistīšanai un savu darbinieku motivēšanai.
Uzņēmuma misijas formulējums ir diezgan gari izklāstīts un to nav viegli atcerēties. Vīzijas formulējums parasti ir ievērojami īsāks, to izmanto, lai klientiem un darbiniekiem darītu zināmus organizācijas attīstības galvenos virzienus. Lai vīzijas formulējums būtu efektīvs, tam jābūt:
Nozīmīgam(tādam, kas vadītāju komandai ir svarīgs);
Zināmam (tas jādara zināms klientiem un darbiniekiem);
Stimulējošam;
Ticamam (balstītamm uz realitāti);
Tēlainam (lai iespiestos atmiņā).
Uzņēmuma vīzijas formulējumam jākļūst par neatvairāmu virzītājspēku, tam jāsaista darbinieku iztēle un jāvirza ties uz kopīgu mērķi[3,38].

Mērķi.
Mērķu noteikšana paredz ne tikai perspektīvo aprēķinu, bet arī objektīvu vides un apstākļu vērtējumu, kurā funkcionēs uzņēmums. Var teikt, ka labi nostādīts mērķis – tā ir puse no uzņēmējdarbības panākumiem.
Lielajām kompānijām mērķu noteikšana nozīmē ne tikai pašas kompānijas attīstības perspektīvu izpēti, bet arī atsevišķu nozaru, nacionālo ekonomiku un pat pasaules saimniecības izpēti. Tieši uz tāda plaša un vispusīga pamata formē savus stratēģiskos mērķus un uzdevumus Wrigley.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „"Wrigley Scandinavia AB" mērķi un reklāmas loma to sasniegšanā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/148327

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties