Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
4,08 (19%)
Cena ar atlaidi*:
17,40
Pirkt
Identifikators:107516
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.09.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  анотация    5
  Ievads    6
1.  Pakalpojums, tā būtība    8
1. 1.  Pakalpojuma īpašības    7
1. 2.  Pakalpojuma klasifikācija    11
1. 3.  Preču un pakalpojumu salīdzinājums    14
1. 4.  Pakalpojuma kvalitātes izpratne    16
2.  Patērētāju vajadzības ietekmējošie faktori    22
2. 1.  Vajadzības, vēlmes un prasības    22
2. 2.  Novērtējums, apmierinātība un kvalitāte    23
2. 3.  Patērētāju rīcību ietekmējošie faktori    24
3.  Patērētāju uzvedība pakalpojuma vidē    30
4.  Ventspils pilsētas sabiedrisko ēdināšanas iestāžu apraksts un esošās situācijas analīze    36
4. 1.  Ēdināšanas uzņēmumu iedalījums    36
4.2.  Esošās situācijas apraksts sabiedriskās ēdināšanas jomā Ventspils pilsētā    39
4. 3.  Pētījuma rezultāti    45
4. 4.  Sabiedriskās ēdināšanas tendences Eiropā    47
  Secinājumi un priekšlikumi    51
  Izmatotās literatūras un avotu saraksts    51
  Galvojums   
Darba fragmentsAizvērt

Palielinoties konkurencei, uzņēmumi parasti sāk vairāk pievērst uzmanību savu preču un pakalpojumu kvalitātes uzlabošanai. Taču ne vienmēr tas izdodas tik veiksmīgi, ka būtu gribēts. Pēdējos gados Ventspilī ir atvērtas vairākas sabiedriskās ēdināšanas iestādes, piemēram, kafejnīca - bistro „Landoras Zelta ķēķis”, kafejnīca – bārs „Kosmoss”, kafejnīca „Kupfernams” u.c. Bet tik un tā ir dzirdamas negatīvas atsauksmes par to, ka Ventspilī nav normālas vietas, kur aiziet ieturēt garšīgu maltīti, visur valda vienveidība un neapmierinoša apkalpošana.
Darba mērķis ir izpētīt klientu apmierinātību ar sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumu piedāvājumu Ventspils pilsētā. Lai sasniegtu šo mērķi ir nepieciešams izvirzīt šādus uzdevumus:
definēt, kas ir pakalpojums un tā būtība;
noskaidrot faktorus, kuri ietekmē patērētāju vajadzības un rīcību;
izpētīt patērētāju uzvedību pakalpojuma vidē;
izanalizēt esošo situāciju sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumu jomā Ventspils pilsētā;
veikt aptauju par klientu apmierinātību ar sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumu piedāvājumu Ventspils pilsētā;
apkopot aptaujas rezultātus.
Par pētījuma teorētisko bāzi tiks izmantoti tādu slavenu mārketinga speciālistu sarakstītā literatūra kā Filips Kotlers, Kristofers Loveloks un Adrians Palmers, par pētījuma praktiskiem avotiem tiks izmantoti periodiskie izdevumi, Ventspils pilsētas portālā un autores veiktie aptaujas dati. Dati iegūti no 184 respondentiem (mērķauditorija – studenti, strādājošie un skolnieki), kuri atbildēja uz 26 jautājumiem.
Darba pirmajā nodaļā tiks apskatīts kas ir pakalpojums un tā būtība. Šī nodaļa ietver sevī pakalpojuma īpašības, klasifikāciju, kā arī tiks salīdzinātas preces ar pakalpojumiem, lai izprastu to atšķirības.
Otrajā nodaļā tiks apskatīti faktori, kuri ietekmē patērētāju vajadzības, kādas ir patērētāju prasības.
Trešajā nodaļa ir par patērētāju uzvedību pakalpojuma vidē, kā tiek pieņemts pakalpojuma pirkšanas lēmums.
Ceturtā nodaļa ir esošās situācijas sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumu jomā Ventspils pilsētā apraksts, tajā tiek ietverts ēdināšanas uzņēmumu iedalījums, apkopoti pētījuma rezultāti un īsi apskatītās, kādas ir tendences Eiropā.
Darba noslēgumā ir aprakstīti secinājumi un sniegti priekšlikumi.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Klientu apmierinātība ar sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumu piedāvājumu Ventspils pilsētā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/107516

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties