Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
2,56 (18%)
Cena ar atlaidi*:
11,64
Pirkt
Identifikators:333350
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.07.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 30 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2015.g. - 2015.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  VISPĀRĒJIE JAUTĀJUMI VEICINĀŠANA    4
1.1.  Kopējais mārketinga jēdziens    4
1.2.  Mārketing filozofija    5
1.3.  Mārketing mērķis    6
1.4.  Mārketinga principi    6
1.5.  Mārketing pamata uzdevumi    7
1.6.  Mārketinga funkcijas un veidi    7
1.7.  Mārketing veidi    8
1.8.  Mārketing pieprasījuma stāvoklis    8
1.9.  Mārketings kā tirgus vadības koncepcija    9
1.10.  Mūsdienīga mārketinga mērķis    10
1.11.  Tirgi    10
1.12.  Mūsdienīgs mārketings    11
1.13.  Mārketinga komplekss (4P)    12
1.14.  Virzīšana (Promotion)    13
1.15.  Preces virzīšanas veidi    14
1.16.  Virzīšanas plānošana    15
1.17.  Iedarbības hierarhija un virzīšanas mērķi    16
1.18.  Virzīšanas instrumenti    16
1.19.  Virzīšanas budžets    17
1.20.  Pārskatīti noteikumi    19
1.21.  Digitālā revolūcija    19
2.  DAŽĀDU INTERNET RESURSU IZMANTOŠANAS PRIEKŠROCĪBAS UN TRŪKUMI    22
2.1.  Pamata biznesa veikšanas tīklā instruments — ir personiskā mājas lapa    22
2.2.  Sociālie tīkli    23
2.3.  Baneru reklāmas priekšrocības un trūkumi    25
2.4.  Bloga vešanas priekšrocības sociālajā tīklā    25
2.5.  Twitter    26
3.  UZŅĒMUMA ATTĪSTĪBAS VĒSTURE    27
3.1.  Izpētes priekšmets    27
3.2.  Galvenie konkurenti    28
3.3.  Galvenie pricēji    31
3.4.  Krīzes ietekme uz tirdzniecības apjomu izmaiņām    32
3.5.  Uzņēmēju komentāri Latvijā    33
3.6.  Konkurētspējas līmeņa novērtējums    36
3.6.1.  Cenu politika    36
3.6.2.  Klienta kartīte    36
3.6.3.  Izmēru skala    36
3.6.4.  Kvalitāte    37
3.6.5.  Pasaules brends    37
3.6.6.  Organizēts personāls    37
4.  VIRZĪŠANAS SISTĒMA    39
4.1.  Tradicionālā virzīšanas sistēma    39
4.2.  Pašreizējā virzīšanas sistēma uzņēmumā    40
4.3.  Mūsdienu informācijas resursu īpatnības    41
4.4.  Interneta izmantošana Latvijā    41
4.5.  Aptauja klientu pozīcijas precizēšanai    42
4.6.  Mūsdienīgu informācijas resursu īpatnības uzņēmuma virzīšanā    43
4.7.  Sociālo tīklu princips    45
4.8.  Jauna virzīšanas sistēma    45
  NOBEIGUMS    47
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN CITI INFORMĀCIJAS AVOTI    48
Darba fragmentsAizvērt

NOBEIGUMS
Darba gaitā bija veikta uzņēmuma finansiālā stāvokļa analīze. Uzņēmuma ienākumi atrodas pēdējā vietā salīdzinājumā ar galvenajiem uzņēmuma konkurentiem. Bija noskaidrota pētāma uzņēmuma ienākumu daļa par 2010.gadu, kura sastāda 1,7% (395 164 Ls) no visiem konkurentu ienākumiem, kuru summa- 17 459 079 Ls. No 2003.gada līdz 2007.gadam uzņēmumā tika novērots ienākumu pieaugums, bet 2008.gadā un 2009.gadā tika novērots kritums, kurš notika ekonomiskās krīzes iespaidā. Konkurētspējas līmeņa noskaidrošanā, kurš bija novērtēts ar ekspertiem no Pierre Cardin uzņēmuma, ar divu vērtējumu palīdzību- kritēriju līmeņa un nozīmīguma koeficientu, bija noskaidrots, ka uzņēmums atrodas pirmajā vietā savu konkurentu vidū. Esošas pretrunas starp augstu konkurētspējas līmeni un zemiem finansiāliem rādītājiem noveda pie jaunas virzīšanas sistēmas radīšanas. Tās izstrādei nepieciešams bija pašreizējā virzīšanas sistēmā noskaidrot galvenos trūkumus. Pašreizējā virzīšanas sistēma ietvēra sevī tradicionālus un mārketinga instrumentus, tādus kā: reklāma televīzijā un glancētos žurnālos, tēriņi, kuriem sastāda Ls 2500 gadā, bet turklāt gaidāmais rezultāts netika novērots. Radot jaunu virzīšanas sistēmu, bija pieņemts lēmums izmantots mūsdienīgus Internet resursus tādus kā: sociālie tīkli, web- vietne, blogs un Twitters, kuri pēc ekspertu datiem ir jāpaaugstina uzņēmuma atpazīstamība, pateicoties lielai auditorijas aptveršanai Internetā. Izstrādātā jauna virzīšanas sistēma ietver sevī kā tradicionālos virzīšanas instrumentus- glancētie žurnāli, tā arī mūsdienīgus instrumentus- wb-vietne, sociālie tīkli, Twitter, blogs. Pirmajā gadā izdevumi sastādīs 2500 Ls, bet jau otrajā jaunās sistēmas izmantošanas gadā izdevumi samazināsies gandrīz divās reizēs, tāpēc ka web- vietnes izstrāde ir vienreizēji izdevumi.
Jaunas virzīšanas sistēmas ieviešana notiks pakāpeniski. No sākuma virzīšanas sistēmā tiks iekļauti tie Internet resursi, kuri neprasa izdevumus. Vēlāk (gada laikā) lielas klientu plūsmas gadījumā un uzņēmuma atpazīstamībai tiks ieviesta web- vietne, tam, lai pievilinātu auditoriju no sociāliem tīkliem uz personisko web- vietni. Izņemot to, ka par vēl vienu web- vietnes priekšrocībām ir tas, ka var pasūtīt kolekcijas atbilstoši nākotnes klientu prasībām, kuri atstās vietnē savas atsauksmes un novēlējumus.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,80 €
Materiālu komplekts Nr. 1355689
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketings, interneta mārketings, uzņēmuma virzīšana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/333350

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties