Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
4,08 (19%)
Cena ar atlaidi*:
17,40
Pirkt
Identifikators:849938
Vērtējums:
Publicēts: 21.09.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 95 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  APZĪMĒJUMU SARAKSTS    6
  IEVADS    7
1.  KORPORATĪVĀ SOCIĀLĀ ATBILDĪBA    9
1.1.  Korporatīvās sociālās atbildības definīcija    9
1.2.  Korporatīvās sociālās atbildības struktūra    12
1.3.  Dažādie viedokļi par korporatīvo sociālo atbildību    18
1.4.  Korporatīvā sociālā atbildība no uzņēmuma skatu punkta    22
1.5.  Korporatīvā sociālā atbildība no patērētāja skatu punkta    28
2.  KORPORATĪVĀS SOCIĀLĀS ATBILDĪBAS ATTĪSTĪBA LATVIJĀ UN CITUR PASAULĒ    32
2.1.  Korporatīvās sociālās atbildības vēsturiskā attīstība    32
2.2.  Korporatīvā sociālā atbildība ASV un Eiropā    34
2.3.  Korporatīvā sociālā atbildība Itālijā    43
2.4.  Korporatīvā sociālā atbildība Latvijā    51
2.5.  Patērētāju izpratne par korporatīvo sociālo atbildību    60
3.  PĒTĪJUMS PAR KORPORATĪVĀS SOCIĀLĀS ATBILDĪBAS IETEKMI UN PATĒRĒTĀJA IZVĒLI LATVIJĀ UN ITĀLIJĀ    65
3.1.  Pētījuma mērķis un metodoloģija    65
3.2.  Aptaujas izlases kopuma raksturojums    67
3.3.  Patērētāju izvēli ietekmējošie faktori    70
3.4.  Patērētāja izvēle dažādos korporatīvās sociālās atbildības gadījumos    73
3.5.  Patērētāju informētība un pieredz korporatīvās sociālās atbildības jomā    75
3.5.  Patērētāju novērtējums par uzņēmuma sociālās atbildības līmeni    83
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    90
  PATEICĪBA    95
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN AVOTI    96
  PIELIKUMI    104
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Izanalizējot pieejamo speciālo literatūru un avotus par korporatīvās sociālās atbildības teorētiskajiem aspektiem un praktisko pieredzi, kā ar empīriskā pētījuma datu analīzes rezultātā autore nonāca pie vairākiem secinājumiem un priekšlikumiem.
Secinājumi
Pēc Eiropas Savienības Komisijas definīcijas KSA ir koncepts ar ko raksturo brīvprātīgu uzņēmuma rīcību integrēt sociālās un vides intereses savās biznesa darbībās.
KSA koncepcija nav atdalāma no ‘’biznesa ētikas’’ un ‘’ilgtspējīgas attīstības’’ jēdzieniem, kā arī ļoti būtiski ir izcelt uzņēmēju brīvprātīgu rīcību, īstenojot KSA stratēģiju savā uzņēmējdarbībā. Sociālā atbildība attiecās uz tagadni un nākotni, jo korporāciju darbība tiešā veidā ietekmē sabiedrību un vidi apkārt, un jebkāds kaitējums šodien ietekmēs sociālos faktorus nākotnē.
KSA teorijas pamatā ir četri atbildības veidi: ekonomiskā, juridiskā, ētiskā un filantropiskā atbildība, kura var izpausties trīs dažādās dimensijās: ekonomisko dimensiju (efektivitāte un rentabilitāte), sociālo dimensiju (atbildība pret sabiedrību un citām ieinteresētām pusēm) un vides dimensiju (atbildība par apkārtējo vidi).
KSA stratēģijas īstenošana var radīt labumu gan sabiedrībai, gan pašam uzņēmumam. Sabiedrība jutīs apmierinātību par uzņēmuma darbību, jo tā ir saskaņā ar patērētāja, darbinieku un akcionāru vērtībām un vajadzībām. Savukārt uzņēmums uzlabo savu tēlu, iegūst labu reputāciju, lojālus darbiniekus un klientus.
Zinātniskajā literatūrā ir atrodami ļoti atšķirīgi viedokļi par KSA. Ir autori, kas uzskata, ka uzņēmuma vienīgā sociālā atbildība ir radīt peļņu akcionāriem un radīt nodarbinātību. Citi autori uzskata, ka uzņēmumam jāizturas atbildīgi pret darbiniekiem, vidi, jāiegulda resursi sabiedrības labklājības un dzīves kvalitātes uzlabošanai, un jāpiedāvā labas kvalitātes produkti un preces.
Mūsdienās KSA jautājums kļūst ar vien aktuālāks un sabiedrība kļūst prasīgāka pret uzņēmumu Uzņēmumiem, kas vēlēsies palikt konkurētspējīgi, būs jāpielāgojas un jāatrod abpusēji izdevīgi risinājumi, lai apmierinātu visu ieinteresēto pušu vajadzības un intereses.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Uzņēmuma korporatīvās sociālās atbildības ietekme uz patērētāja izvēli”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/849938

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties