Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
2,79 (13%)
Cena ar atlaidi*:
18,69
Pirkt
Identifikators:643415
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 31 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Ievads    6
  Lojalitātes, motivēšanas un apmierinātības ar darbu saistība    8
  Lojalitātes jēdziena būtība un tās veidi    8
  Darbinieku lojalitātes nozīme    16
  Lojalitāti pret organizāciju ietekmējošie faktori    21
1.4.  Apmierinātība ar darbu    27
1.5.  Motivēšana    34
1.5.1.  Atalgojums    41
2.  Uzņēmuma X apraksts    45
3.  Pētījums par darbinieku lojalitāti pret uzņēmumu X    52
3.1.  Pētījuma rezultātu analīze    53
  Secinājumi    74
  Priekšlikumi    75
  Izmantotā literatūra    69
  Galvojums    71
  Pielikumi    72
Darba fragmentsAizvērt

Maģistra darba tēma ir „Darbinieku lojalitātes veicināšanas iespējas uzņēmumā X.
Vēl pirms pāris mēnešiem personāla mainība organizācijās bija viens no visaktuālākajiem jautājumiem. Šī brīža situācija valstī ir nedaudz pamainījusies, jo šobrīd darbinieki masveidā tiek atbrīvoti no darba, sakarā ar štatu samazināšanu. Uz šādu situāciju uzņēmumā var skatīties divējādi – viens ir tas, ka žēl atlaist šos darbiniekus, iespējams ir jāatlaiž pat ļoti labi darbinieki, bet skatoties no otras puses, neviens darbinieks pats prom no uzņēmuma neies, jo viņam nav kur iet. Šobrīd valstī ir tik liels bezdarbs un darba tirgus ir pārpildīts ar brīviem, kvalificētiem speciālistiem, tādējādi konkurss uz kādu vakantu vietu var būt ļoti liels.
Izzinot darbinieku lojalitāti pret organizāciju un izmantojot dažādus personāla vadības paņēmienus personāla mainību var samazināt, savus darbiniekus lojālus. Katram darbiniekam, protams, ir savas vērtības, vēlmes un vajadzības, kā viens no būtiskiem faktoriem ir atalgojums, tādēļ svarīgs uzdevums ir noskaidrot, cik lielā mērā tas ietekmē darbinieku lojalitāti pret uzņēmumu.
Maģistra darba mērķis ir izstrādāt priekšlikumus darbinieku lojalitātes veicināšanai un darbinieku mainības samazināšanai.
Pētījuma objekts: uzņēmuma X darbinieki.
Pētījuma priekšmets: darbinieku lojalitātes veicināšanas iespējas.
Pētījuma hipotēze: Ar darbu apmierināti, lojāli darbinieki nodrošinās uzņēmuma X personāla nemainīgumu un efektīvu, kvalitatīvu darbu.
Maģistra darba mērķa sasniegšanai ir izvirzīti sekojoši darba uzdevumi:
Teorētiski izanalizēt literatūru par lojalitāti;
Teorētiski izanalizēt literatūru par motivāciju un motivēšanu;
Teorētiski izanalizēt literatūru par apmierinātību ar darbu;
Iepazīties ar uzņēmuma X personāla sastāvu un esošo situāciju;
Veikt praktisku pētījumu uzņēmumā X izmantojot pētījuma metodes;
Apkopot un izanalizēt iegūtos rezultātus;
Sniegt konkrētus priekšlikumus darbinieku lojalitātes uzlabošanai.
Maģistra darbā izmantotās pētījuma metodes:
Teorētiska literatūras analīze;
Aptauja par darbinieku lojalitāti pret uzņēmumu X;
Aprakstošā statistika.
Pētījuma gaitā tiks veikta darbinieku aptauja izmantojot anketu par darbinieku lojalitāte pret uzņēmumu X. Darbinieki tiks aptaujāti pa vecuma grupām, kā arī analizēti pēc dzimuma. Plānots, ka anketēšanā tiks iesaistīti aptuveni 100 bankas darbinieki.
Pētījumā izmantotie literatūras avoti: internets, zinātniskie pētījumi, Latvijas likumi, vispārējā un speciālā literatūra, periodiskie izdevumi, internetā ievietotā informācija, uzņēmumu X nepublicētie materiāli, aptauja.
Darba pirmā daļa tiks iedalīta it kā trijās apakšnodaļās: darbinieku lojalitāte, apmierinātība ar darbu un motivācija. Pirmajā apakšnodaļā tiks aprakstīta darbinieku lojalitāte, tās būtība un veidi, darbinieku lojalitātes nozīme uzņēmumā, kā arī lojalitāti pret organizāciju ietekmējošie faktori. Otrajā apakšnodaļā tiks aprakstīta darbinieku apmierinātība ar darbu. Trešajā apakšnodaļā tiks aprakstīta darbinieku motivācija un to motivēšana, kā arī atalgojums, kā viens no darbinieku motivēšanas veidiem.
Darba otrajā daļā būs īsi raksturota uzņēmuma X darbība, tās vēsture, galvenie darbības rādītāji, personāla vadības funkcijas un uzdevumi.
Darba trešajā daļā tiks veikts pētījums par darbinieku lojalitātes noteikšanu pret uzņēmumu X.
Pētījuma periods no 2008.gada 3.novembra līdz 2008. gada 9.novembrim.

Darbinieku lojalitāte ir svarīga jebkurā biznesā. Ja darbinieks nav lojāls, viņš informāciju un resursus izmantos nevis uzņēmuma mērķu sasniegšanai, bet gan savās personīgajās interesēs. Nelojāli darbinieki var radīt uzņēmumam zaudējumus, kurus ne vienmēr būs iespējams juridiski pierādīt un finansiāli novērtēt, jo bieži vien runa varētu būt par neiegūto peļņu.
Nelojāli darbinieki, kuriem tiek maksāts mazāk, uzņēmumam izmaksā dārgāk nekā lojāli darbinieki, kuriem tiek maksātas augstākas algas. Taču algas lielums negarantē lojalitāti. Lojalitāte ir saistīta ar darbinieku vērtību sistēmu – vai darbinieks uzskata par vērtīgu un nozīmīgu godprātīgu darbu pie šī darba devēja, vai ari viņam ir cita vērtību sistēma, kas neatbilst darba devēja interesēm.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Darbinieku lojalitātes veicināšanas iespējas uzņēmumā "X"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/643415

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties