Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,44 (16%)
Cena ar atlaidi*:
18,04
Pirkt
Identifikators:391052
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 29 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2008.g. - 2008.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācijas    3
  Ievads    6
1.  Atalgojuma un lojalitātes jēdzienu būtība    9
1.1.  Atalgojuma jēdziena būtība    9
1.2.  Darba samaksas sistēmas organizācijas problēmas Latvijā    12
1.3.  Atalgojuma ietekme uz darbinieku motivāciju    13
1.4.  Lojalitātes jēdziena būtība    22
1.5.  Darbinieku lojalitātes programmu aktivitātes    26
1.6.  Pētījuma rezultāti Latvijas sociāli ekonomiskajā kontekstā    35
2.  AS "X BANK" raksturojums    38
2.1.  Bankas organizatoriskā struktūra    40
2.2.  Personāla vadības funkcijas un uzdevumi    41
3.  Pētījums par apmierinātību ar atalgojumu un lojalitātes pret organizāciju saistību AS “X BANK”    47
3.1.  Lojalitātes un apmierinātības ar atalgojumu dimensiju korelācija    48
3.2.  Pētījuma rezultāti, analīze un interpretācija    51
3.3.  Apmierinātības ar atalgojumu pētījuma rezultāti    52
3.4.  Lojalitātes pret organizāciju pētījuma rezultāti    73
3.5.  Interviju apkopojums    84
  Secinājumi un priekšlikumi    86
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    89
  Galvojums    91
  Pielikumi    92
Darba fragmentsAizvērt

Darba tēma ir „Darbinieku apmierinātības ar atalgojumu un lojalitātes pret organizāciju saistība „AS X BANK””.
Šobrīd Latvijas tirgū darbojas 25 bankas, četras no tām ir ārvalstu banku filiāles. Vidēji banku sektorā tiek nodarbināti 12 000 cilvēku.[23] Viena no šīm 25 bankām ir AS “X BANK”. Uz doto brīdi bankā strādā 650 darbinieku, ir trīs brīvas darba vietas. [25]
Daži cilvēki strādā vienā organizācijā visu mūžu, sasniedzot gan savus, gan organizācijas mērķus un veidojot veiksmīgu karjeru, kamēr citi maina vienu darba vietu pēc otras. Pirmie ir it kā maģiskā veidā piesaistīti savai darba vietai. Otri, iespējams, meklē labākus darba apstākļus, lielāku atsaucību no vadības puses, draudzīgāku darba kolektīvu vai amatu, kur var vairāk nopelnīt un sasniegt savas profesionālās vajadzības. Personāla mainība šobrīd organizācijās ir viens no visaktuālākajiem jautājumiem. Izzinot darbinieku lojalitāti pret organizāciju un izmantojot dažādus personāla vadības paņēmienus personāla mainību var samazināt, darot savus darbiniekus lojālus. Katram darbiniekam, protams, ir savas vērtības, vēlmes un vajadzības, kā viens no būtiskiem faktoriem protams ir atalgojums, tādēļ svarīgs uzdevums ir noskaidrot, cik lielā mērā tas ietekmē darbinieku lojalitāti pret uzņēmumu.
Maģistra darba mērķis ir teorētiski analizēt un praktiski noskaidrot apmierinātību ar atalgojumu un lojalitātes pret organizāciju saistību AS “X BANK” un izstrādāt priekšlikumus darbinieku apmierinātības ar atalgojumu paaugstināšanai visās četrās apmierinātības ar atalgojumu dimensijās – apmierinātība ar algu, apmierinātība ar bonusiem, apmierinātība ar algas pielikumiem un apmierinātība ar atalgojuma administrēšanu.
Maģistra darba mērķa sasniegšanai ir izvirzīti sekojoši darba uzdevumi:
1.Teorētiski analizēt literatūru par apmierinātību ar atalgojumu;
2.Teorētiski analizēt literatūru par lojalitāti;
3.Teorētiski analizēt pētījumu par apmierinātību ar atalgojumu un lojalitātes pret organizāciju saistību;
4.Raksturot AS „X BANK” un tās personāla vadības funkcijas;
5.Veikt praktisku pētījumu AS „X BANK” izmantojot tādas pētījuma metodes kā intervēšana, aptaujas veikšana, teorētiska literatūras analīze, matemātiski statistiskās metodes, aprakstošā statistika un korelāciju analīze;
6.Apkopot, analizēt un interpretēt iegūtos rezultātus;
7.Izstrādāt priekšlikumus darbinieku apmierinātības ar atalgojumu paaugstināšanai visās četrās apmierinātības ar atalgojumu dimensijās AS „X BANK” – apmierinātība ar algu, apmierinātība ar bonusiem, apmierinātība ar algas pielikumiem un apmierinātība ar atalgojuma administrēšanu..
Pētījuma mērķis ir noskaidrot vai pastāv saistība starp apmierinātību ar atalgojumu un lojalitāti pret organizāciju.
Pētījuma objekts: AS „X BANK” darbinieki.
Pētījuma priekšmets: apmierinātība ar atalgojumu un lojalitātes pret organizāciju saistība.
Pētījuma hipotēze: pastāv saistība starp darbinieku apmierinātību ar atalgojumu un lojalitāti pret organizāciju.
Pētījuma metodes:
1.Teorētiska literatūras analīze;
2.Aptauja par apmierinātību ar atalgojumu un lojalitāti pret organizāciju (autore );
3.Intervijas par apmierinātību ar atalgojumu un lojalitāti pret organizāciju (autore );
4.Matemātiski statistiskās metodes, aprakstošā statistika, korelāciju analīze.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −32,43 €
Materiālu komplekts Nr. 1137966
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Darbinieku apmierinātības ar atalgojumu un lojalitātes pret organizāciju saistība AS "X bank"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/391052

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties