Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,01 (14%)
Cena ar atlaidi*:
18,47
Pirkt
Identifikators:968840
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.01.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 24 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2002.g. - 2006.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  ANOTĀCIJA    2
  ANOTATION    3
  SATURS    4
  IEVADS    5
  SIA „X” VISPĀRĒJS RAKSTUROJUMS    8
  UZŅĒMUMA SIA „ X ” STRATĒĢISKAIS PLĀNS    13
  Ekonomiskā vide    18
  Valsts politika    23
  Tirgus faktori    24
  Tehnoloģiskā vide    26
  Konkurenti    27
  Starptautiskā situācija    29
  UZŅĒMUMA „X”SAIMNIECISKĀS SITUĀCIJAS NOVĒRTĒŠANA    31
  Tirgus situācijas vērtēšana    32
  Ražošanas organizācija un tehnoloģija    36
  Cilvēku resursi    40
  Uzņēmuma darba kultūra un tēls    47
  Uzņēmuma konkurētspēja    48
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    60
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    63
Darba fragmentsAizvērt

Latvija kā neatkarīga valsts pasaules kartē parādījās pirms vairākiem gadiem . Šajā laikā ir izmainījušies ne tikai tās ekonomiskie rādītāji, bet arī tās ekonomiskā orientācija.
Visā ekonomikas attīstības gaitā tās pamata posms ir bijis uzņēmums. Tieši uzņēmumā notiek produkcijas ražošana, kas nepieciešama patērētāju vajadzību apmierināšanai. Te veidojas arī uzņēmuma saikne ar ražošanas resursiem.
Katrs uzņēmējs, veidojot savu uzņēmumu un uzsākot uzņēmējdarbību, vēlas iegūt pēc iespējas lielāku pozitīvu rezultātu, tomēr ne vienmēr tas izdodas. Kā rāda pasaules saimniekošanas prakse, no visiem jaunizveidotajiem uzņēmumiem pēc pieciem gadiem savu darbību sekmīgi turpina tikai viena sestā daļa.
Uzņēmumi cieš neveiksmi gan tādēļ, ka nespēj pretoties konkurentu ietekmei un mainīgai tirgus situācijai, gan tādēļ, ka uzņēmumos pastāv iekšējas pretrunas un tos slikti un kļūdaini vada. Uzņēmuma augstākā līmeņa vadības pienākums ir atrast un izmantot tās iespējas, kuras nodrošina uzņēmuma ilglaicīgu sekmīgu darbošanos.
Tirgus ekonomikas apstākļos uzņēmuma darbības efektivitāte zināmā mērā ir atkarīga no tā, cik patiesi uzņēmuma vadība paredz tā attīstības tuvāko un tālāko perspektīvu, tas ir izstrādā uzņēmuma attīstības plānu. Tirgus ekonomikas apstākļos uzņēmēji nevar panākt stabilu rezultātu, ja precīzi un efektīvi neplānos savu darbību, ja pastāvīgi nevāks un neakumulēs informāciju kā par mērķa tirgu un konkurentu stāvokli, tā arī par paša uzņēmuma perspektīvām un iespējām.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Uzņēmuma SIA „X” stratēģiskais plāns”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/968840

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties