Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Uzņēmuma stratēģijas izstrāde uzņēmumā SIA „X”

     Novērtēts!

    Diplomdarbs93 Vadība

21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:590592
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.11.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 30 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  IEVADS    7
1.  ANALĪTISKĀ DAĻA    10
1.1.  Uzņēmējdarbības attīstība Latvijā    10
1.2.  Mazo un vidējo tirdzniecības uzņēmumu attīstība    16
1.3.  Uzņēmuma darbības analīze    23
2.  LIETIŠĶĀ PĒTĪJUMU DAĻA    38
2.1.  Attīstības stratēģija, tās būtība uzņēmumā    38
2.2.  Uzņēmuma attīstības stratēģiju izvēle    50
2.3.  Stratēģisko alternatīvu izmantošanas iespējas    65
3.  PROJEKTA DAĻA    67
3.1.  SIA „X” stratēģisko alternatīvu noteikšana    67
3.2.  SIA „X” tirgus paplašināšana izmantojot E- vidi    70
3.4.  SIA „X” mārketinga budžets    78
3.5.  SIA „X” mārketinga stratēģiju rezultātu kontrole    86
3.6.  SIA „X” ieņēmumu prognoze pēc mārketinga stratēģijas ieviešanas    90
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    96
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās ļoti bieži uzņēmumi domā par savu vietu tirgū, kā arī par to kā palielināt tirgus daļu, kā piesaistīt aizvien jaunus pircējus, kā panākt, lai uzņēmumam būtu arvien augošāki ienākumi un kā kļūt par līderi savā tirgū. Tāpēc uzņēmumiem nepieciešams izstrādāt dažādas taktikas, stratēģijas un arī plānus, kas palīdz izpētīt pašreizējo stāvokli un palīdz noteikt, ko darīt nākotnē.
Maģistra darba mērķis ir izpētīt uzņēmuma pašreizējo stratēģiju un izstrādāt attīstības stratēģijas turpmākai uzņēmuma darbībai, piedāvājot efektīvākus instrumentus šo mērķu sasniegšanai.
Maģistra darba pētījuma priekšmets ir stratēģijas izstrāde un realizācija uzņēmumā SIA „X”.
Maģistra darbs sastāv no trijām galvenajām daļām: analītiskās daļas, Lietišķās pētījuma daļas un projektu daļas. Analītiskās daļas uzdevums ir aplūkot stratēģijas teorētisko skaidrojumu un pamatojumu, un aplūkot kādas ir iespējamās uzņēmuma stratēģijas, kāda ir vispārējā tirgus situācija.
Lietišķās pētījuma daļas uzdevums ir izpētīt situāciju nozarē, kurā darbojas uzņēmums, noskaidrot vīziju un mērķus, izanalizēt uzņēmuma stiprās un vājās puses, kā arī iespējas un draudus, noskaidrot uzņēmuma lielākos konkurentus. Projektu daļas uzdevums ir izstrādāt jaunas stratēģijas uzņēmuma veiksmīgākai darbībai. Tā pamatā ir jānoskaidro tirgus segments, mērķauditorija, uz ko uzņēmumam ir jāorientējas, jānoskaidro produkts, ko jāpiedāvā pircējam, un jāizstrādā plāns, kā šo produktu vislabāk piedāvāt attiecīgajam tirgus segmentam, jāizvērtē vai patreizējā uzņēmuma darbība ir veiksmīga, vai arī tās darbības pamatprincipi ir jāmaina, kas tieši ir jāmaina un kā to izdarīt.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties