Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,44 (16%)
Cena ar atlaidi*:
18,04
Pirkt
Identifikators:909762
Vērtējums:
Publicēts: 25.04.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 62 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2017.g. - 2018.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    7
1.  MĀCĪBU MOTIVĀCIJA    9
1.1.  Mācīšanās    9
1.2.  Skolēnu personības attīstība dažādos vecumposmos    10
1.3.  Mācību motivācija    12
1.4.  Svešvalodu mācīšanas metodes    19
1.5.  Mācību motivācija angļu valodas apguvei skolā    21
2.  Interaktivitāte    24
2.1.  Sociokultūras perspektīva    24
2.2.  Mijiedarbības perspektīva    25
2.3.  Tehnoloģijas un izglītība    25
2.4.  Interaktīvo spēļu sniegtās iespējas    27
2.5.  Interaktīvās spēles un mācīšana    31
2.5.1.  Interaktīvo spēļu izmantošanas trūkums izglītībā    31
2.5.2.  Interaktīvo spēļu izmantošana mācību procesā    32
3.  Anketēšana    36
4.  Interaktīvās spēles angļu valodas stundās    46
4.1.  Interaktīvās spēles 6.klasei    47
4.2.  Anketas atbilžu analīze pēc interaktīvo spēļu izmantošas mācību stundās    53
  Secinājumi    58
  Izmantotā literatūra    60
  PIELIKUMI    64
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Izpētot teorētisko literatūru par to, kas ir mācīšanās, kāda ir skolēnu attīstība pa vecumposmiem, kādas ir šo vecumposmu īpatnības, kā arī veicot praktisko darbu izmantojot interaktīvās spēles, darba autors secina, ka mācību motivācijai ir ļoti svarīga, ja ne vissvarīgākā loma mācību procesā. Darba gaitā autors izpētīja populārākās angļu valodas mācīšanās metodes. Gan tās, kuras bija populāras agrāk, gan tās kuras tiek izmantotas šobrīd. Tika analizēta zinātniskā un metodiskā literatūra, veikta anketēšana un izvēlēts eksperimentālais materiāls. Maģistra darba uzdevumi ir izpildīti un mērķis sasniegts – tika izpētīts vai interaktīvo spēļu izmantošana veicina angļu valodas apguves motivāciju. Izvirzītā hipotēze ir tikusi pierādīta. Darba autors secina, ka:
1. Lai veicinātu angļu valodas apguvi mācību stundās, ir jāizmanto dažādas metodes. Visu trīs vecumposmu skolēnus ir nepieciešams motivēt un viņu motivāciju mācīties var ietekmēt tādi faktori, kā:
1.1 attiecības ar vienaudžiem un skolotājiem (arī vecākiem)
1.2 mācību vide
1.3 attieksme pret mācībām.
Ir vitāli svarīgi, lai skolēni un skolotāji savstarpēji sadarbotos. Skolotājam ir jācenšas sniegt skaidrus, reāli izpildāmus mērķus. Tik pat svarīgi ir paskaidrot, kāpēc šādi mērķi tiek izvirzīti un kādus ieguvumus to sasniegšana spēs dot skolēnam.
2. Skolotājam ir jāņem vērā katras vecuma grupas skolēnu īpatnības, jo kas var likties interesants un piesaistošs vienai vecuma grupai, citai var šķist pilnīgi bezjēdzīgs.
3. Angļu valodas stundām ir jābūt dažādām.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Interaktīvās spēles angļu valodas motivācijas veicināšanā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/909762

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties