Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
2,70 (19%)
Cena ar atlaidi*:
11,50
Pirkt
Identifikators:345149
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.12.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 25 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
1.  Bērna vārdu krājuma attīstība pedagoģijas, psiholoģijas skatījumā    6
1.1.  Vārdu krājuma raksturojums    6
1.2.  3-4 gadīgu bērnu vārdu krājuma attīstības likumsakarību raksturojums    9
1.3.  Rotaļas un spēles - bērnu vārdu krājuma bagātinātājas    12
1.4.  Pedagoga un vecāku sadarbības iespējas vārdu krājuma bagātināšanai    16
2.  Vārdu krājuma bagātināšanas iespējas vidējā pirmsskolas vecuma bērniem sadarbībā ar vecākiem    18
2.1.  Pētījuma metodoloģijas raksturojums    18
2.2.  Bērnu grupas raksturojums    22
2.3.  Vecāku aptaujas rezultāti    26
2.4.  Praktiskais darbs ar bērniem un vecākiem    29
  Secinājumi    40
  Literatūras avotu saraksts    41
  Pielikumi    43
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi.
Pētniecības darba rezultātā apkopojot iegūtos teorētiskos un praktiskos materiālus var secināt, ka
1. bērnu vārdu krājuma paplašināšana notiek dažādu darbību laikā – gan tiešās, gan netiešās darba formās, ka bērniem runa aktivizējas spēlējoties, kā arī pieaugušo ietekmē un ir atkarīga no pilnvērtīgas runas vides, pareiza runas parauga;
2. pirmsskolas vecuma bērnu pedagogu un vecāku uzdevums ir attīstīt bērna prātu, valodas sensorās iemaņas sadarbojoties, līdz ar to veiksmīgas sadarbības rezultātā būs daudz bagātāka, pareizāka, attīstītāka bērna valoda;
3. pētījuma veikšanas laikā bērna darbošanās spēlēs un rotaļās pedagoģiskajā procesā sekmē 3-4 gadīgu bērnu runas attīstību, paplašina vārdu krājumu, pilnveidojas bērna izziņas darbības mehānismi, galvenie psihiskie procesi – sajūtas, uztvere, domāšana, atmiņa un iztēle.
Apkopojot darba autores izstrādāto teorētisko un praktisko pētnieciskā darba daļu, var secināt, ka izvirzītie mērķi un uzdevumi pie 3-4 gadīgu bērnu vārdu krājuma bagātināšanas rotaļās un spēlēs ir sasniegti. Ieteikums turpināt un pilnveidot iegūtā darba rezultātu pilnveidi.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,43 €
Materiālu komplekts Nr. 1357766
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „3-4 gadīgu bērnu vārdu krājuma bagātināšana rotaļās un spēlēs”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/345149

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties