Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:780747
 
Vērtējums:
Publicēts: 27.01.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 29 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Pirmsskolas vecuma bērna valodas attīstības raksturojums pedagogu un psihologu atziņās    7
1.1.  Pirmsskolas vecuma bērna valodas attīstības raksturojums pētījuma ietvaros    7
1.2.  Marijas Montesori pedagoģiskie principi, to raksturojums pirmsskolasvecuma bērna valodas apguves kontekstā    14
1.3.  Marijas Montesori valodas materiāla raksturojums, tā izmantošanas iespēja pirmsskolā    18
2.  Pētijums par vecākā pirmsskolas vecuma bērnu valodas attīstību, izmantojot M.Montesori materiālus    30
2.1.  Pētījuma metožu raksturojums    30
2.2.  Rezultātu analīze    32
2.2.1.  Prasmju novērtējums pētījuma sākumā (septembrī)    32
2.2.2.  Prasmju atkārtots novērtējums pētījuma beigās (decembrī)    37
  Secinājumi    45
  Literatūras un avotu saraksts    47
  Pielikumi    49
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi

Labvēlīga saskarsme stila dominēšana, pilnvērtīgas mācību vides izveidošana, pārliecība par emocionālo aizsardzību veicina plašus bērna kontaktus ar viņam tuvām un svarīgām lietām, notikumiem, viņa potenciālu realizāciju.
Izpētot M.Montesori pedagoģiju, tās principus un organizāciju, kopsakarā ar pirmsskolas vecuma bērna valodas attīstību, aplūkojot arī pedagogu un psihologu atziņas, autore ir izpildījusi darba sākumā izvirzīto mērķi, kā arī ir apkopojusi secinājumus.
Autore secina, ka:
1. joprojām nav skaidrs, kas mazā bērna garīgo un valodas attīstību ietekmē visvairāk: iedzimtība vai apkārtējās vides ietekme; nav šaubu par to, ka svarīgi ir abi faktori, bet grūtāk atbildēt uz jautājumu, kam ir galvenā loma;
2. M.Montesori izvirzītie pamatprincipi bērnu audzināšanā balstās uz “trīsvienību”: vide, materiāls, pedagogs;
3. Montesori mācība dibināta uz bērna individualitātes un viņa brīvības cienīšanas ideju. Bērna personības attīstības priekšnosacījums – mīlestība un cieņa;
4. viens no galvenajiem aspektiem, kas nepieciešams bērnam, lai uzlabotu sekmes, ir piemērota, atbilstoša, labvēlīga, attīstoša vide, kurā bērns varētu pilnveidot, attīstīt sevi, kā arī piemērots materiāls bērna darbībām;
5. bērns attīstās darbībā un tāpēc ir jāveicina katra bērna aktīva darbošanās, nevis formāla atrašanās mācību vidē. Katrs darbības rezultāts, ko bērns sekmīgi var paveikt, ir viņa priecīgs pārdzīvojums un aktivitātes virzītājs, lai viņš vēlētos darīt vēl un vēl;
6. visi bērni nav vienādi – ne pēc izskata, ne rakstura, ne valodas. Kaut gan visi noteiktā laikā iemācās apkārtējo valodu, šis process visiem nenorit vienādi un arī nevainagojas ar tādiem pašiem rezultātiem;
7. pētījums rāda cik lielas var būt individuālās atšķirības pirmsskolas vecuma bērniem, tai pat laikā apstiprina faktu, ka līdz septiņu gadu vecumam ātrākā vai lēnākā tempā, vairāk vai mazāk, bērns jau ir apguvis savas apkārtnes valodu.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −10,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1358969
Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties