Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Pašdarinātu rotaļmateriālu izmantošana 1,5-3 gadīgu bērnu sensorās attīstības veicināšanai

     

    Diplomdarbs48 Pedagoģija

21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:131818
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.10.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 38 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija   
  Annotation    5
  Ievads    5
1.  Pedagogu un psihologu teorētiskās atziņas par sensorās audzināšanas nozīmi 1,5-3 gadīgu bērnu attīstībā    7
2.  Bērnu sajūtu raksturojums    10
3.  1,5-3 gadu bērnu vecumposmu attīstības īpatnības un vajadzības    17
4.  Pašdarināto rotaļlietu nozīme bērna sensorās attīstības sekmēšanā    20
5.  Pašdarināto rotaļmateriālu praktiskā izpēte sensorās attīstības veicināšanā    26
5.1.  Pirmsskolas izglītības iestādi apmeklējušo bērnu vecāku viedoklis par pašdarināto rotaļmateriālu izmantošanu    26
5.2.  Pirmsskolas izglītības pedagogu viedoklis par pašdarināto rotaļmateriālu izmantošanu    32
5.3.  Pašdarinātu rotaļmateriālu praktiskā izpēte bērnu sensorās attīstības veicināšanai    39
  Secinājumi    44
  Literatūru saraksts    45
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Sensorā audzināšana ir bērna dzīves galvenā sastāvdaļa personības veidošanās procesā.
2. Agrās bērnības periods ir uzskatāms par veiksmīgu periodu bērna sensorajā attīstībā, jo šajā laikā bērns intensīvi iepazīst apkārtni, atdarinot pieaugušo rīcību un gūstot personīgo pieredzi.
3. Bērns apkārtējo pasauli iepazīst caur maņām, tāpēc pašdarinātam rotaļmateriālam ir liela nozīme bērna sensorajā attīstībā.
4. Rotaļa ir svarīga pirmsskolas izglītības procesa sastāvdaļa, jo tā veicina bērnu aktīvu darbību un sekmē bērna attīstības izaugsmi.
5. Ar pašdarināto rotaļmateriālu palīdzību bērns vingrina roku un pirkstu sīko muskulatūru, kas ir svarīga bērna valodas un runas attīstībā.
6. Rotaļās ar pašdarinātiem rotaļmateriāliem bērns apmierina savas vajadzības pēc fiziskās aktivitātes, pēc priekšmetu izzināšanas, saskarsmes, ar nosacījumu, ka rotaļmateriāls izraudzīts atbilstoši bērna personības attīstības pakāpei.
7. Rotaļa bērnu attīsta kopveselumā un ir viena no pārejas formām uz bērnu produktīvo darbību, kas ir svarīga bērna pašattīstības sekmēšanai.
8. Mērķtiecīgi izmantojot izveidotu pašdarināto rotaļmateriālu, bērnam darbošanās procesā uzkrājas sensorā pieredze.
9. Balstoties uz uzkrāto sensoro pieredzi, bērnam pilnveidojas un nostiprinās intelektuālā izaugsme - uztvere, atmiņa, domāšana, iztēle.
10. Izmantojamo materiālu klāsts ir pietiekami plašs, un no viena un tā paša materiāla var pagatavot dažādus bērnu attīstošus rotaļmateriālus, kas bērnam nodrošina iespēju mācīties.
11. Jo vairāk vecāki piedalīsies bērna rotaļās, veicinot bērna sensoro attīstību, jo mazāk būs bērni ar valodas traucējumiem.
12. Kā liecina pirmsskolas izglītības skolotāju aptaujas rezultāti, vairums pirmsskolas izglītības skolotājas savai grupai darina rotaļmateriālus, kas ir mērķtiecīgs un radošs darba process.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −9,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1356613
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties