Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
7,99
Ietaupījums:
0,88 (11%)
Cena ar atlaidi*:
7,11
Pirkt
Identifikators:703003
Vērtējums:
Publicēts: 04.02.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 37 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Digitālās televīzijas attīstība    6
  Rietumeiropas TV kanālu digitalizācijas norise    6
  Digitālās televīzijas attīstība ASV un Japānā    11
  Digitālās televīzijas attīstības situācija Latvijā    12
  Televīzijas tirgus attīstība deregulācijas ietekmē    13
  Digitālās televīzijas pamatbūtība un darbības principi    15
  Digitālā signāla īpatnības    15
  Digitālā signāla uztveršana    15
  Digitālā signāla kompresijas priekšrocības    16
  Digitālā apraide un tās veidi    18
  Digitālās televīzijas ieguvumi    21
  Kādas priekšrocības ciparu televīzija sniegs skatītājam?    21
  Televīzija cilvēkiem ar redzes vai dzirdes traucējumiem    22
  TV studiju ieguvumi    23
  Ieguvumi valstij un budžetam    23
  E-pārvalde    24
  Informācijas sabiedrības attīstība    24
  Sociālās izslēgšanas problēma un tās risinājumi    25
  Digitālās televīzijas ietekme uz auditoriju, medijiem un reklāmdevējiem    27
  Jauno mediju ietekme uz masu komunikācijas procesu    27
  Kanālu proliferācijas ietekme uz auditoriju    29
  Digitālās televīzijas ietekme uz medijiem un mediju tirgus struktūru    34
  Lokalizācijas izpausmes globālajā televīzijas tirgū    37
  Konkurences un mediju koncentrācijas palielināšanās    38
  Ietekme uz reklāmdevējiem un reklāmas tirgu    40
  Secinājumi    44
  Nobeigums    47
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    49
  Anotācija    53
  Annotation    54
Darba fragmentsAizvērt

Digitālās televīzijas attīstība
Šajā nodaļā iespējams iepazīties ar digitālās televīzijas attīstību Eiropā, ASV un Japānā, kā arī Latvijā, savukārt nodaļas beigās stāstīts par televīzijas tirgus attīstību deregulācijas ietekmē.
Analogo tehnoloģiju laikmetā katra komunikācijas nozare izstrādāja savu noteiktu tehnoloģiju kopumu, kas savā starpā visbiežāk bija nesavietojami. Ir bijuši daži veiksmīgi mēģinājumi apvienot dažādas mediju formas vienā – avīzēs sāka drukāt fotogrāfijas paralēli tekstam, kino filmās un televīzijas pārraidēs parādījās sinhronā skaņa. Tomēr pastāvēja arī ārkārtīgi sarežģītas tehniskās barjeras, kas liedza dažādu mediju formu tālāku saplūšanu jeb konverģenci. Parastais telefons nespēja pārvadīt kustīgu attēlu, un veiksmīgais mēģinājums rakstīt video attēlu gramofona vinila diskos arī nodzīvoja ļoti īsu mūžu. Paralēli tehniskajām problēmām pastāvēja arī likumu ierobežojumi, kas liedza vienas nozares lielajām kompānijām “ieiet” citā nozarē, tādējādi iegūstot ārkārtīgi lielu varu, kam, savukārt, var būt negatīvas sekas. Piemēram, telefona kompānijām tika liegts iesaistīties radio un TV raidīšanas biznesā. Bet mūsdienās tik ļoti aktuālā tehnoloģiju digitalizācija visas šīs problēmas nepazīst un tikai pozitīvi ietekmē un paātrina mediju konverģenci. Tehnoloģiskās inovācijas, piemēram, kabeļtelevīzija un šodien jau satelīta un digitālā televīzija, ir ļāvusi palielināt kanālu skaitu, tādējādi radot papildus interešu un kopienu “programmēšanas” iespējas.
Rietumeiropas TV kanālu digitalizācijas norise
Iepriekšējā gadsimta deviņdesmito gadu sākumā tika paredzēts, ka digitālā signāla pārraide attīstīsies tieši maksas un privātkanālos. Tādējādi tas manāmi attīstītu televīziju ekonomiku un ļautu tām gūt peļņu tieši no paša skatītāja, atbrīvojot TV industriju no tās tradicionālās atkarības – reklāmas izvietošanas. Tāpat arī TV kanāli ar mazu auditoriju, kam ir lielas grūtības ar reklāmdevēju piesaisti, gūs iespēju kļūt izdevīgiem.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Digitālā televīzija: ietekmes uz medijiem un auditoriju”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/703003

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties