Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,22 (15%)
Cena ar atlaidi*:
18,26
Pirkt
Identifikators:619391
Vērtējums:
Publicēts: 07.03.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 13 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  ievads    8
1.  E – komercija    10
1.1  Kas ir e-komercija    10
1.2  E-komercijas vēsture    10
1.3  E-komerciju stimulējošie un bremzējošie faktori    11
1.4  Norēķini Internetā    12
1.5  E-komercijas pielietojumi    12
1.6  E-komercijas ietekme    13
1.7  E-komercijas priekšrocības    15
1.8  E-komercijas tipi    18
E-komercijas analīze    19
2.1  E-komercija Eiropā    20
2.1.1  B2B un B2C attīstība Eiropā līdz 2004. gadam    20
2.1.2  Intenetbankas Eiropā    21
2.2  E-komercija ASV    22
2.2.1  Situācijas analīze    22
2.2.2  Pieredze e-biznesa modeļu izveidē    23
2.3  E-komercija Latvijā    25
2.3.1  E-komercijas situācija un attīstības tendences Latvijā    27
2.3.2  Esošie e-biznesa risinājumi    28
2.3.3  Telekomunikāciju nozares attīstība    29
2.3.4  Ekonomiskā situācija valstī    31
2.3.5  E-komercijas stimulēšana valstī    31
2.3.6  Vispārējais izglītības līmenis    32
2.3.7  Internetbankas Latvijā    32
2.3.8  Latvijas e-veikalu veidu analīze    34
2.3.9  E-komercijas iesākšana Latvijā    40
izmaksu analīze    41
3.1  Vispārīgas e-komercijas ievešanas izmaksas    41
3.2  Grāmatu tirdzniecība    42
3.2.1  Pilnībā uz e-komerciju balstīta uzņēmuma izmaksas (e-books)    42
3.2.1.1  Administratīvas izmaksas    43
3.2.1.2  Tirdzniecības izmaksas    44
3.2.1.3  Ražošanas izmaksas    45
3.2.1.4  Loģistikas izmaksas    45
3.2.1.5  Grāmatvedības izmaksas    45
3.2.2  Parastā uzņēmuma izmaksas    46
3.2.2.1  Administratīvas izmaksas    46
3.2.2.2  Tirdzniecības izmaksas    47
3.2.2.3  Ražošanas izmaksas    48
3.2.2.4  Loģistikas izmaksas    48
3.2.2.5  Grāmatvedības izmaksas    48
3.2.3  Jauktā uzņēmuma izmaksas    49
3.2.3.1  Administratīvas izmaksas    49
3.2.3.2  Tirdzniecības izmaksas    50
3.2.3.3  Ražošanas izmaksas    50
3.2.3.4  Loģistikas izmaksas    51
3.2.3.5  Grāmatvedības izmaksas    52
3.2.4  Izmaksu salīdzināšana    52
3.3  Laulības biroju datu bāze    53
3.3.1  Pilnībā uz e-komerciju balstīta uzņēmuma izmaksas    54
3.3.1.1  Administratīvas izmaksas    54
3.3.1.2  Tirdzniecības izmaksas    55
3.3.1.3  Loģistikas izmaksas    56
3.3.1.4  Telekomunikācijas izmaksas    56
3.3.1.5  Grāmatvedības izmaksas    56
3.3.2  Parastā uzņēmuma izmaksas    57
3.3.2.1  Administratīvas izmaksas    57
3.3.2.2  Tirdzniecības izmaksas    58
3.3.2.3  Loģistikas izmaksas    58
3.3.2.4  Telekomunikācijas izmaksas    59
3.3.2.5  Grāmatvedības izmaksas    59
3.3.3  Jauktā uzņēmuma izmaksas    59
3.3.3.1  Administratīvas izmaksas    60
3.3.3.2  Tirdzniecības izmaksas    61
3.3.3.3  Loģistikas izmaksas    61
3.3.3.4  Telekomunikācijas izmaksas    61
3.3.3.5  Grāmatvedības izmaksas    62
3.3.4  Izmaksu salīdzināšana    62
  Secinājumi    63
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    66
  Pielikumi    67
Darba fragmentsAizvērt

2000.gada 4.maijā Briselē tika pieņemta e-komercijas direktīva, kura regulē e-komercijas ieviešanu.
Modernu uzņēmējdarbību raksturo aizvien pieaugošas izejmateriālu piegāžu iespējas, pieaugoša globālā konkurence, un pieaugošas patērētāju vēlmes, kā rezultātā uzņēmumi visā pasaulē pārkārto savas struktūras un izvērtē savu darbību. Ar elektroniskās komercijas palīdzību tiek sagrauta tradicionālās uzņēmējdarbības radītā barjera starp uzņēmumu, tā piegādātājiem un klientiem, un šīm izmaiņām ir globāls raksturs. Elektroniskā komercija ļauj uzņēmumam daudz operatīvāk un elastīgāk darboties savā iekšienē, ciešāk sadarboties ar piegādātājiem, un būt daudz atsaucīgākam uz klientu prasībām un jautājumiem.
Elektroniskās komercijas pielietojumi ir ļoti plaši – sākot no uzņēmuma Intraneta, ar kura palīdzību kritiska biznesa informācija ir pieejama visīsākajā laikā un beidzot ar korporatīvajiem ekstranetiem un Internet lielveikaliem. elektroniskā komercija paver Jums milzīgas iespējas – jaunas komunikāciju formas ar Jūsu klientiem, izplatītājiem un piegādātājiem, 24 stundu darba laiku un klātbūtni pasaules tirgū. Tas viss ļauj jums palielināt savus biznesa apjomus un samazināt izmaksas.
Diemžēl, pašlaik Latvijā e-komercijas attīstība ir apgrūtināta vairāku iemeslu dēļ. Pirmkārt, Latvijā nav daudz aktīvu Internet lietotāju. Otrkārt – speciālistu trūkums. Treškārt, Latvijā ir ļoti dārgi komunikācijas pakalpojumi. Elektroniskajam dokumentam nav juridiski tiesiska statusa. Rezultātā, valsts nevar kontrolēt e-komercijas maksājumus un nodokļus. Kaut gan šo problēmu ir paredzēts atrisināt tuvākajā laikā, jau eksistē E-Latvijas projekts. Tādos apstākļos uzņēmēji negrib riskēt ar līdzekļu ieguldījumu, veidojot tiešsaistes tirdzniecību – uzņēmējdarbību, kura ir orientēta uz Internet lietotājiem, piedāvājot preces un pakalpojumus Internet tīklā.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „E-komercijas ietekmes analīze uzņēmuma darbības izmaksu samazināšanai”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/619391

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties