Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:126494
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.09.2003.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 17 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācijas    3
  Ievads    5
1.  Izstādes kā biznesa pakalpojumu veids    7
1.1.  Izstāžu jēdziens, nozīme un tipoloģija    9
1.2.  Izstāžu bizness Latvijā laikā no neatkarības atjaunošanas    15
1.3.  Izstāžu ietekme un perspektīvas Latvijā    19
2.  Produkts kā viena no galvenajām mārketinga kompleksa sastāvdaļām    21
2.1.  Cenas aprēķināšana un to ietekmējošie faktori    28
2.2.  Vietas un sadales kanālu veidi, izvēle un vadīšana    36
2.3.  Preces virzīšana tirgū    41
3.  Erotiskās izstādes kā jauns biznesa produkts Latvijā    51
3.1.  Erots 1999 un 2000 analīze    53
3.2.  Erotisko izstāžu analīze un perspektīvas 2001.gadā un nākotnē    59
  Secinājumi un priekšlikumi    62
  Izmantotā literatūra    65
  Pielikums    66
Darba fragmentsAizvērt

“Jauna produkta virzīšana izstāžu sabiedrībā Prima”. Diplomdarbs- Rīga, 2001.-66 lapas.
Diplomdarbs analizē mārketinga kompleksu kā vienu no vissvarīgākajiem faktoriem projekta virzīšanā. Darba gaitā apskatīta jauna produkta- izstādes, ieviešana izstāžu sabiedrībā Prima. Izstrādāta analīze par visiem mārketinga komponentiem, kuri ietekmē projekta virzīšanu. Apskatītas izstāžu biznesa perspektīvas Latvijā un konkrētā produkta- erotiskās izstādes, situācija tirgū. Analizēta konkrētā konkurences situācija, kurai dots skaidrojums un piedāvāta stratēģija jaunā produkts virzīšanai šajos apstākļos.
Šī gadsimta laikā tirgus ir pārdzīvojis vairākas būtiskas izmaiņas – sākot ar to laiku kad pieprasījums bija lielāks par piedāvājumu un mārketingam nebija nekādas nozīmes un beidzot ar pašreizējo situāciju, kad pieprasījums tiek apmierināts pilnībā un firmas cīnās par katru klientu. Līdz ar to uzņēmumiem ir jādomā, kā efektīgāk izmantot savus resursus un pārdot produkciju. Tādēļ arī diplomdarba aktualitāte ir tā, ka mūsdienās uzņēmumu ir jāvada mārketingam. Visam uzņēmumam ir jāstrādā un jādomā par mērķa tirgus vajadzībām un jācenšas maksimāli apmierināt klienta vēlmes un vajadzības, savukārt mārketinga komplekss ir viena no mārketinga daļām. Īpaši aktuāls šis jautājums ir pie jauna produkta ieviešanas. Jauna produkta ieviešana tirgū ir nesaraujami saistīta ar mārketinga kompleksu, kas arī tiks apskatīts šī diplomdarba laikā.

Viens no mūsdienās ļoti populārajiem mārketinga un reklāmas aktivitāšu veidiem ir izstādes. Izstādes ir moderns biznesa komunikāciju veids, kas piedāvā tā dalībniekiem un apmeklētājiem iespēju nevien redzēt vai dzirdēt par preci, bet arī novērtēt tās perspektīvās īpašības.

Latvijas izstāžu bizness ir attīstījies jau gandrīz 10 gadus, līdz ar to var runāt par konkrētām tendencēm un prioritātēm attiecībā uz nākotni. Tieši šobrīd, kad tirgus ir “pārdalīšanas procesā”, izstāžu rīkotājsabiedrībām ir jāspēj definēt un izprast jauno produktu iespējas tirgū un piedāvāt to virzīšanu tuvākajā un tālākajā perspektīvā.

Šī diplomdarba mērķis ir mārketinga kompleksa izpēte un tā attiecināšana uz jauna produkta virzīšanu izstāžu kompānijā Prima Skonto, jo lēmumi, kas tiek pieņemti par kādu no kompleksa sastāvdaļām var būtiski ietekmēt jebkura uzņēmuma un produkta situāciju tirgū.

Lai varētu realizēt diplomdarba mērķi tiek izvirzīti sekojoši uzdevumi:
produkta galveno raksturojošo īpašību un klasifikācijas izpēte;
cenu veidošanas paņēmienu un cenu ietekmējošo faktoru analīze;
patērētāja reakcijas uz cenu izmaiņām prognozēšana;
saprast, kā prece nonāk līdz patērētājam;
produkta virzīšanas tirgū dažādo iespēju izpēte, kā arī budžeta aprēķināšanas veidu noteikšana;
izstāžu sabiedrības Prima Skonto mārketinga kompleksa sapratne un analīze, kā arī izstāžu industrijas Latvijā analīze, lai izprastu jauna produkta nonākšanas tirgū perspektīvas.

Lai izpildītu diplomdarbā izvirzītos uzdevumus, tiks apkopots un analizēts teorētiskais materiāls par mārketings kompleksu, sīkāk izpētītas tā raksturīgās iezīmes. Tāpat tiks analizētas izstāžu biznesa tendences Latvijā kopš neatkarības atjaunošanas, konkrētāk apskatītas erotiskās izstādes kā jauns biznesa produkts Latvijā, doti priekšlikumi jauna produkta ieviešanai izstāžu sabiedrībā Prima Skonto.

Galvenie informācijas avoti ir zinātniskā literatūra, lektora Džona van Eikena semināru materiāli, firmas Prima Skonto nepublicētie materiāli, Internet resursi, kā arī autora praktiskā pieredze strādājot par izstāžu menedžeri.
Darba struktūra ir teorētiskās informācijas apkopojums katras nodaļas sākumā un praktiskā pielietojuma iespēju analīze izstāžu biznesam nodaļas beigās. Plašāk tiks aplūkota produkta (Erotiskās izstādes) un šī jaunā produkta virzīšana tirgū.
Lai gan izstādes mārketinga kompleksa kontekstā ir ievērojamas tikai kā daļa no produkta veicināšanas līdzekļiem, šajā diplomdarbā šis pakalpojums tiks aplūkots no organizatoru viedokļa.

Izstādes un gadatirgi ir kā radīti, lai apmierinātu katra vēlmes un meklējumus. Izstāde vienlaicīgi ir gan tirdzniecības, gan produkcijas marketinga līdzeklis, izpildot divas funkcijas – gan pārdodot preci, gan informējot pircēju un arī pārdevēju. Eksponenti meklē iespēju reklamēt un pārdot savu produkciju vai pakalpojumus, rast jaunus tirgus, kā arī paplašināt esošos. Apmeklētājs meklē informāciju un izskaidrojumu par precēm un pakalpojumiem, pirms pasūta vai pērk tās. Šis abpusēji izdevīgais un savstarpēji saistītais process darbojas kā tirdzniecību veicinošs faktors.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties