Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Starptautisko izstāžu un gadatirgu ietekme uz ārvalstu investīcijām un starptautisko tirdzniecību

     

    Diplomdarbs74 Ekonomika

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
2,58 (12%)
Cena ar atlaidi*:
18,90
Pirkt
Identifikators:165476
Vērtējums:
Publicēts: 24.01.2001.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 59 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Izstāžu un gadatirgu teorētiskais pamatojums.    7
1.1  Izstāžu un gadatirgu jēdziens un nozīme.    7
1.2.  Izstāžu un gadatirgu evolūcija, attīstības tendences un ģeogrāfiskais izvietojums.    13
1.3.  Izstāžu un gadatirgu tipoloģija    31
2.  Investīciju un starptautiskās tirdzniecības būtība, piesaistes veidi un apjomi atkarībā no starptautiskajām izstādēm un gadatirgiem.    35
2.1.  Starptautisko izstāžu ietekme uz ārvalstu investīcijām un starptautisko tirdzniecību, devums valsts ekonomiskajā izaugsmē.    35
2.2.  Izstāžu industrijas ieguldījums valsts un tās reģionu attīstībā.    40
2.2.1.  Starptautiskā tirdzniecība, un investīcijas, ko sekmē izstāžu industrija.    40
2.2.2.  Apvidus un valsts ekonomiskais ieguvums atkarībā no izstāžu un gadatirgu norisināšanās vietas.    48
2.3.  Izstāžu un gadatirgu kvantitatīvo rādītāju salīdzinājums pa valstīm, to ietekme uz investīciju īpatsvaru un atdeves ātrumu.    55
2.3.1.  Izstāžu un gadatirgu kvantitatīvo rādītāju salīdzinājums pa valstīm.    55
2.3.2.  Investīciju pelnītspēja, riska faktors un atdeves ātrums.    60
3.  Starptautisko izstāžu un gadatirgu loma Latvijas ekonomiskajā izaugsmē.    64
3.1.  Latvijas ekonomiskā attīstība laikā no neatkarības atgūšanas līdz mūsdienām.    64
3.2.  Latvijas firmu ieguldījums Latvijas ekonomikas attīstībā piedaloties starptautiskajās izstādēs un gadatirgos.    68
3.3.  Konkrētu uzņēmumu gūtie rezultāti un pieredze piedaloties starptautiskajās izstādēs.    76
3.4.  Starptautisko izstāžu ietekmes perspektīvas Latvijā.    78
  Nobeigums.    84
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    85
  Pielikums    88
  Anotācija    94
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienu ekonomikas internacionalizācijas ietvaros, kas notiek pārejas procesā no industriālas sabiedrības uz sabiedrību, kurā galvenā loma ir komunikācijām un kurai ir raksturīgs:
• paātrināta tehnoloģiskā aprīkojuma ekonomiskās vērtības zaudēšana;
• nepārtraukta produkcijas dzīves ilguma samazināšanās;
• intensīva informātikas klātesamība visās dzīves sfērās;
• tendence uz ekonomisku monstru veidošanos ārējās tirdzniecības jomā;
• cieša uzņēmumu atkarība no jaunajām tehnoloģijām;
• patērētāja aktīva piedalīšanās notikumu veidošanā;
• atsevišķu uzņēmumu nespēja reaģēt uz pašu nekontrolētajām izmaiņām ekonomikā (valūtas–finansu, enerģētiskā sfēra, utt.)


Katra uzņēmuma, kurš vēlas sev nodrošināt ilgstošu atrašanos pasaules uzņēmējdarbības apritē, galvenais uzdevums ir sava imidža uzlabošana un sociālā ieguldījuma propaganda. [30; 62]

Šajā virzienā, tāpat kā arī to pūļu ietvaros, kuras uzņēmumi pieliek savu profesionālo interešu īstenošanai, tirdzniecības gadatirgu un izstāžu sistēma piedāvā viņiem augsti kvalitatīvu līdzekli, kas nodrošina vienlaicīgu plaša spektra ekonomisko, tehnisko un komerciālo paziņojumu izplatīšanu un saņemšanu pie salīdzinoši pieņemamām izmaksām.
Globālajā ekonomiskajā aspektā izstādes turpina kalpot par tehniskās attīstības spoguli, informācijas biržu, cenu rādītāju un ekonomiski–politisku konjunktūras izmaiņu prognozēšanas forumu.
Tirdzniecības gadatirgiem un izstādēm, kas iekļaujas mārketinga kompleksa struktūrā, atšķirībā no tam radniecīgajiem darbības virzieniem (reklāmas, sabiedrisko attiecību, utt.), ir tiešās komunikācijas un "dzīvā" kontakta ar interesējošo preci un pakalpojumu priekšrocība.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −32,86 €
Materiālu komplekts Nr. 1126373
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Starptautisko izstāžu un gadatirgu ietekme uz ārvalstu investīcijām un starptautisko tirdzniecību”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/165476

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties