Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
2,36 (11%)
Cena ar atlaidi*:
19,12
Pirkt
Identifikators:332666
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.06.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 23 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    4
  Annotation    5
  Аннотация    6
  Saturs    7
  Ievads    9
1.  Analītiskā apskata daļa    11
1.1.  Jaunas preces, to nozīme    11
1.2.  Preces plānošana    14
1.2.1.  Preču plānošanas ietekmējošie faktori    14
1.2.2.  Jaunas preces attīstīšanas posmi    15
1.2.2.1.  Ideju ģenerēšana    16
1.2.2.2.  Ideju atlase    17
1.2.2.3.  Ideju izvērtēšana    17
1.2.2.4.  Preces pārbaude    18
1.3.  Mārketinga stratēģijas izstrāde    19
1.3.1.  Tirgus pētīšana    20
1.3.1.1.  Pētīšanas līdzekļi    22
1.3.1.2.  Tirgus segmentācija    25
1.3.1.3.  Tirgus segmentēšanas metodes    27
1.3.2.1.  Konkurence    31
1.3.2.2.  Preces raksturlielumi    36
1.3.2.3.  Pircēju reakcija un mode    37
2.  Pētījumu un aprēķinu daļa    39
2.1.  Jaunas preces raksturojums    39
2.2.  Ārējas vides analīze    41
2.3.  Tirgus pētīšana    45
2.3.1.  Konkurences analīze    45
2.3.2.  Klientu izpēte    50
2.4.  Jaunas preces reklamēšana    52
2.4.1.  Ko dod reklāma?    52
2.4.2.  Mēdiju izvēle    53
2.4.2.1.  Reklāma laikrakstos un žurnālos    56
2.4.2.2.  Reklāma radio    58
2.4.2.3.  Reklāma televīzijā    60
2.4.2.4.  Reklāma Internetā    60
2.5.  Reklāmas aktivitāšu plāns    63
2.5.1.  Reklāmas izvietošana vīriešu žurnālos    63
2.5.2.  Reklāmas izvietošana radio    64
2.5.3.  Reklāmas izvietošana Internetā    65
2.6.  Kopējas reklāmas izmaksas    67
  Nobeigums    68
  Bibliogrāfiskais saraksts    70
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienu apstākļos, kad strauji attīstās ražošanas tehnika un tehnoloģijas un ātri mainās patērētāju pieprasījums, uzņēmumi nedrīkst paļauties tikai uz esošajiem produktiem, kurus tie piedāvā tirgū šodien, ir jācenšas piedāvāt arvien jaunus produktus. Pretējā gadījumā konkurenti var apsteigt šo vajadzību apmierināšanā.
Jo vairāk prece atbildīs patērētāja interesēm, jo lielākus panākumus gūs ražotājs.
Pirms kaut ko uzsākt ir svarīgi iepazīties ar teoriju, kura atspoguļos problēmas vispārīgo raksturojumu, nozīmīgumu un dos priekšstatu par attiecīgās tēmas būtību. Kad tas ir izdarīts var pievērsties praktiskās daļas izstrādāšanai. Konkrētā gadījumā bakalaura darba mērķis ir iepazīties ar jaunas preces sagatavošanu tirgū teoriju lai veiksmīgi varētu izstrādāt praktisko daļu.
Bakalaura darba pamatuzdevums ir a/s “Cēsu Alus” jaunās preces – Red Imperial alu ieviešana tirgū ar reklāmas palīdzību veicot papildus analīzi konkurentu izpētē, masu mēdiju izvērtēšanu un veicot daļēju masu mēdiju cenu aptauju.
Iesākumā tika veikta tirgus izpēte, tas ir – tika noteikta mērķauditorija un izvērtēti konkurenti. Bet galvenais uzdevums bija izpētīt masu un mēdiju priekšrocības un trūkumus. Izrietot no autors izvēlējās kur viņš ievietos savas jaunās preces reklāmu. Papildus veicot nelielas cenu analīzes.
Jaunas preces sagatavošana mērķtirgū ir plašs, sarežģīts un darbietilpīgs process. Bakalaura darba ietvaros tas nav aptverams, tāpēc tajā ir ietverta tikai konkrēta daļa – jaunās preces sagatavošana tirgū ar reklāmas palīdzību.
Bakalaura darbā nav pieminēti tādi jautājumi kā:
Jaunās preces cenu politika;
Preces dizains, noformējums;
Nav dots precīzs aprēķins par atvēlētajiem finansu līdzekļiem mērķa sasniegšanai;
Nav aprēķinu vai firma atpelna reklāmas kampaņā iegūldītos līdzekļus un gūst turpmāku peļņu.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Jaunas preces sagatavošana ieviešanai tirgū”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/332666

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties