Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
1,56 (11%)
Cena ar atlaidi*:
12,64
Pirkt
Identifikators:798713
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 17 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2007.g. - 2008.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  Mārketinga darbības virzienu noteikšana preces virzīšanas organizācijai    5
1.1.  Reklāmas loma un būtība tirdzniecības firmas preču virzīšanas sistēmā    5
1.1.1.  Preces virzīšanas sistēmas jēdziens    5
1.1.2.  Reklāmas būtība un to veidi    6
1.1.3.  Prasības reklāmai    9
1.1.4.  Reklāmas kampaņas organizācijas noteikumi    10
1.2.  PR pasākumi    12
1.2.1.  PR jēdziens un veidi    12
1.2.2.  Metodes darba procesā ar PR objektiem    14
1.3.  Noieta stimulēšana    15
1.3.1.  Noieta stimulēšanas jēdziens    15
1.3.2.  Noieta stimulēšanas metodes    16
1.4.  Tiešās pārdošanas organizācija    19
1.4.1.  Tiešās pārdošanas būtība un loma    19
1.4.2.  Tiešās pārdošanas procesa organizācijas etapi    20
1.5.  Preces virzīšanas sistēmas efektivitātes izpētīšanas iespējas    22
1.5.1.  Preces virzīšanas sistēmas efektivitātes jēdziens    22
1.5.2.  Ekonomiskā efektivitāte    23
1.5.3.  Psiholoģiskā efektivitāte    26
2.  Firmas “XXX” pozīciju noteikšana Latvijas tirgū    28
2.1.  Firmas „XXX” 15 gadu dzīves periodā galvenie darbības radītāji    28
2.2.  Patērētāju un konkurentu analīze    31
2.2.1.  Patērētāju izpēte    31
2.2.2.  Konkurentu izpēte    33
2.3.  SVID analīze    36
3.  Piedāvājumi preces virzīšanas sistēmas uzlabošanai firmai „XXX”    38
3.1.  Iepriekšējās „XXX” preces virzīšanas sistēmas darbības analīze    38
3.2.  Preces virzīšanas sistēmas projekta kampaņas izveidošana    40
3.3.  Piedāvājumu ekonomiskā efekta analīze un atmaksāšanās prognoze    46
  NOBEIGUMS    49
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN CITI INFORMĀCIJAS AVOTI    51
Darba fragmentsAizvērt

1.Mārketinga darbības virzienu noteikšana preces virzīšanas organizācijai
1.1.Reklāmas loma un būtība tirdzniecības firmas preču virzīšanas sistēmā
Nevienam nav noslēpums, ka pēdējo 50 gadu laikā, vienlaicīgi ar mārketinga lomas pieaugšanu, paaugstinājās arī tirdzniecības uzņēmumu, ka arī preces virzīšanas organizācijas loma darbā ar patērētāju. Preču realizācijas stimulēšana ir tikai viena no daudzām mārketinga procesu sastāvdaļām, kas tiek realizēta jebkurā firmā vai uzņēmumā, kas nodarbojas ar mārketingu. Mārketinga process ir daļu un darbību sakārtots kopums, kas saistīts ar ideju meklēšanu un atlasi, jaunu vajadzību un to realizēšanu pakalpojumā vai precē, un preces izstrāde un realizācija attiecīgajā tirgū. [13]
Mārketinga process sastāv no 4 komponentēm:
1.Firmas tirgus iespēju analīze
2.Mērķauditorijas atlase
3.Mārketinga kompleksa izstrāde
4.Mārketinga īstenošana dzīvē. [2, 10]
Dotajā darbā tiks apskatīta viena svarīga sastāvdaļa no procesu komponentēm – mārketinga kompleksa izstrāde (vai Marketing mix), jo tā ir tieši saistīta ar mārketinga darbību praktiski visās jomās.
1.1.1.Preces virzīšanas sistēmas jēdziens
Mārketinga kompleksā tiek izmantoti līdzekļi, ar ko palīdzību firma, saņem atbildes reakciju no tirgus. Mārketinga kompleksa izstrāde dalās 4 daļās:
- Prece
- Cena
- Preces virzīšana
- Preces iedalījums
Dotajā darbā apskatīsim punktu „Preces virzīšana” tirdzniecības firmas kontekstā. Ir svarīgi atzīmēt, ka eksistē liels daudzums preces virzīšanas funkciju:
- Popularitāte, zemas cenas un inovācijas izskata izveidošana,
- Preces parametru informācija,
- Preces (pakalpojumu) popularitātes saglabāšana,
- Preces izmantošanas daudzveidība,
- Patērētāju pārliecināšana izmantot dārgākas preces,
- Atbildes uz patērētāju jautājumiem,
- Labvēlīga informācija par kompāniju. [6, 34]
Preces virzīšanas sistēmas vadīšanai ir pietiekami daudz daudzveidīgu līdzekļu, lai sasniegtu mērķi – reklāma, sabiedriskās saskares, noieta stimulēšana, reklāma pārdošanās vietās, tiešā pārdošana, izklaidējoši un sportiski pasākumi. Tālāk tiks aprakstīti daži no augstāk minētajiem. Nepieciešami atzīmēt, ka nākamas diplomdarba daļās viņi būs apskatīti un analizēti dziļāk.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −20,49 €
Materiālu komplekts Nr. 1123216
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Firmas "X" preces virzīšanas sistēmas organizēšana Latvijas tirgū”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/798713

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties