Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,44 (16%)
Cena ar atlaidi*:
18,04
Pirkt
Identifikators:857985
Vērtējums:
Publicēts: 22.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 18 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2006.g. - 2008.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    7
1.  Mārketinga komunikācija un līzekļi produktu virzīšanai tirgū    9
1.1.  Reklāma    11
1.1.1.  Reklāmas līdzekļi    12
1.1.2.  Reklāmas uzdvumi    14
1.1.3.  Reklāmas efektivitātes novērtēšana    15
1.2.  Pārdošanas veicināšana    17
1.2.1.  Pārdošanas veicināšanas līzekļi    19
1.3.  Tiešā pārdošana    21
1.4.  Tiešais mārketings    23
1.4.1.  Tiešie pasta sūtījumi    24
1.4.2.  Tiešās atbildes reklāma    25
1.4.3.  Telemārketings    26
1.4.4.  Internets    27
1.4.5.  Iepirkšanās no katalogiem    27
1.5.  Sabiedriskās attiecības (PR)    30
2.  SIA Lattelecom produkta Lattelecom digitālā TV virzība tirgū    30
2.1.  TV pakalpojumu daudzveidība Latvijā    30
2.2.  „Lattelecom” grupas uzņēmumi un to darbība    31
2.3.  Lattelecom TV projekts    32
2.4.  Lattelecom TV piedāvājums    33
2.4.1.  Statistikas dati par Lattelecom TV lietošanu    36
2.4.2.  Nozīmīgākie datumi Lattelecom TV attīstībā    37
2.5.  SIA „Lattelecom” izmantotās metodes pakalpojuma Lattelecom digitālā TV virzībai tirgū    37
2.5.1.  Reklāma    37
2.5.2.  Pārdošanas (noieta) veicināšana    38
2.5.3.  Sabiedriskās attiecības (PR)    40
2.5.4.  Tiešā pārdošana (personiskā apkalpošana)    41
2.5.5.  Tiešais mārketings    42
2.6.  Produktu virzīšanas tirgū efektivitātes novērtējums    43
2.6.1.  Abonentu skaita svārstību analīze    43
2.6.2.  Patērētāju viedokļu analīze    45
  Secinājumi    55
  Priekšlikumi    56
  Izmantoto avotu saraksts    58
  Pielikumi    59
Darba fragmentsAizvērt

Pirms vairākiem gadiem Latviju pāršalca jauns tehnoloģiskais brīnums, kas apzīmējams vienā vārdā – digitāls. Ātri vien par TOP lietām kļuva digitāli fotoaparāti, digitālas videokameras un, protams, arī digitālās televīzijas. Sākotnēji mulsinošais un tehnoloģiski sarežģītais tas, kas slēpjas īpašības vārdā „digitāls”, vairs nevienu nepārsteidz. Visiem ir zināms, ka piemēram, digitālais fotoaparāts mums sniedz kvalitatīvas un elektroniski lietojamas fotogrāfijas, savukārt digitālajai televīzijai raksturīga lieliska attēla un skaņas kvalitāte.
Digitāls (ciparu, ciparisks) - apzīmētājs datiem, ko ievada, izvada, saglabā vai pārraida kā bināru informāciju (ciparus 0 vai 1), izmantojot elektriskus vai elektromagnētiskus signālus. Kā apzīmētājs tiek lietots visur tur, kur izmanto diskrētas skaitliskās vērtības, kas attēlo ciparu formātā pārveidotus un saglabātus datus vai signālus, vai arī ierīces, kas apstrādā vai attēlo ciparu informāciju, piemēram, ciparu displejs, ciparu televīzija.1
Mūsdienu laikmeta raksturīgas iezīmes ir steiga un tehnoloģiska sacensība. Tajā iesaistās arī pakalpojumu sniedzēji, nereti ik pēc pusgada piedāvajot jaunākos tehnoloģiskos sasniegumus, kuri bieži vien klientiem tā arī paliek tikai kā interesanti izgudrojumi, jo ir sarežģīti lietojami vai ikdienā nemaz nav vajadzīgi. Lattelecom ir radījis pakalpojumu, kuru sev piemērot var katrs pats – izvēloties savā televizorā, ko kad un kā skatīties.
No 2007.gada 17.aprīļa Lattelecom piedāvā interaktīvo digitālo televīziju – Lattelecom TV. Šis temats tika izvēlēts tāpēc, ka darba autoram, kā Lattelecom darbiniekam likās saistoši uzzināt šī jaunā pakalpojuma tehnoloģiskās īpatnības, izvērtēt atšķirības un priekšrocības, ko sniedz šis pakalpojums, salīdzinot ar mums visiem tik ļoti ierasto analogo televīziju, ko vēl joprojām lieto vairākums Latvijas iedzīvotāju, apskatīt metodes, kā šis pakalpojums tiek virzīts tirgū un apzināt klientus kas to jau lieto, kā arī potenciālos lietotājus. Darba gaitā notika tikšanās ar Lattelecom TV testa klientiem, kas šo pakalpojumu lietoja jau tad, kad tas vēl netika piedāvāts plašākai sabiedrībai. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „SIA "Lattelecom" produkta "Lattelecom digitālā televīzija" virzība tirgū”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/857985

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties