Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
4,08 (19%)
Cena ar atlaidi*:
17,40
Pirkt
Identifikators:488121
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.08.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 29 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2005.g. - 2008.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    7
2.  Mūsdienu žurnālistikas tendences    7
2.1.  Žurnālistika kā prece    7
2.2.  Jauni žurnālistikas veidi    7
2.3.  Tabloidizācija    9
2.4.  Interneta popularitāte    10
2.5.  Abonēšanas rādītāju izmaiņas    10
2.5.1.  Abonēšanas rādītāju krituma iemesli    12
3.  Mārketings preses biznesā    14
4.  Auditorija    16
4.1.  Lasīšanas izmantošanas un vajadzību apmierināšanas pieeja    18
4.2.  Mediju izvēles procesa integrētais modelis    20
5.  Metodoloģija    22
5.1.  Intervija    22
5.2.  Kvalitatīvā kontentanalīze    23
6.  Empīriskā daļa    27
6.1.  Par laikrakstu «Dienas bizness»    27
6.2.  Iemesli lasīt «Dienas Biznesu»    28
6.3.  Laikraksta «Dienas Bizness» kvalitatīvā kontentanalīze    30
6.3.  Intervijas ar lasītājiem    34
6.3.1.  Laikraksta «Dienas Bizness» lasīšanas iemesli    34
6.3.2.  Lasīšanas rituāls un lasītājus interesējošās tēmas    37
6.3.3.  Lasītāju informācijas novērtējums    38
6.3.4.  Rakstu objektivitāte un saprotamība    39
6.3.5.  Žurnāli    41
6.3.6.  Lasītāju vēlmes un priekšlikumi    42
6.4.  Panākumu atslēga – mārketings vai laikraksta saturs?    46
  Secinājumi    47
  Izmantoto informācijas avotu saraksts    50
Darba fragmentsAizvērt

Pasaulē un šogad arī Latvijā jo īpaši vērojams, ka samazinās dienas laikrakstu abonentu skaits. Šā gada februāra dati liecina, ka, salīdzinot ar pagājušo gadu, septiņu abonētāko laikrakstu abonentu skaits ir samazinājies, un tikai trim laikrakstiem tas ir pieaudzis – divi no tiem ir biznesa laikraksti – viens no tiem ir laikraksts «Dienas Bizness». Iemesli dienas laikrakstu abonentu skaita izmaiņām ir gan neapmierinošās «Latvijas Pasta» piegādes, gan daudzu Abonēšanas centru «Diena» slēgšana, kā rezultātā abonenti savus laikrakstus nesaņem no rīta, bet gan pēcpusdienā, kad vakardienas ziņas ir paspējušas novecot.
Mani jo īpaši interesē vienīgais latviešu valodā iznākošais laikraksts «Dienas Bizness», jo tieši šā gada sākumā pretēji dienas preses 15 % un pat 25% kritumam, februārī bija vērojams neliels abonentu skaita pieaugums – 3.2 %. To pastiprina pēdējā gada ekonomiskās situācijas saasināšanas, kas ir viens no iemesliem cilvēku interesei par biznesa un ekonomikas ziņām.
Bakalaura darba pētnieciskais jautājums: kas nosaka laikraksta «Dienas Bizness»
panākumus – redakcionālā politika, saturs un izpratne par lasītāju profilu un vajadzībām vai arī mārketinga un pārdošanas aktivitātes?
Darba pētnieciskais priekšmets: laikraksta «Dienas Bizness» redakcionālā politika un lasītāju vajadzības.
Pētniecības objekti: laikraksta «Dienas Bizness» auditorija, redakcijas pārstāvji, laikraksta saturs.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −32,22 €
Materiālu komplekts Nr. 1150491
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Laikraksta "Dienas Bizness" redakcionālā politika un lasītāju vajadzības”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/488121

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties