Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,42 (17%)
Cena ar atlaidi*:
2,07
Pirkt
Identifikators:770205
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Protams, ne vienmēr ir iespējams izmantot pilnīgi globālu pieeju. Pat tādiem uzņēmumiem kā McDonald zināmā mērā tomēr jāpielāgo savi produkti vietējā tirgus prasībām. Piemēram, Indijā McDonal burgeri tiek gatavoti no jēra gaļas, jo govs tiek uzskatīta par svētu dzīvnieku.
Globālā produkta attīstīšanā nozīmīgu lomu ieņem konceptuālie testi. Atkarībā no produkta, konceptuālās testēšanas procedūras var : izturības/uzticamības pārbaude par pamatu ņemot eksperimentālu produktu; neliels produkta izmēģinājums (piemēram, produkta ieviešana kādā salīdzinoši nelielā tirgū), pēc kura tiek vērtēti produkta iespējamie sasniegumi pasaules tirgos. Tomēr jebkura testēšana paildzina vispusīgu produkta reklamēšanu, kā, iespējams, saasina konkurentu atbildes reakciju. Testēšanas izmaksas vienam tirgum ir aptuveni no 1 – 1,5 miljoniem dolāru. Tomēr neskatoties uz milzīgajām izmaksām uzņēmumi arvien biežāk izmanto šīs testēšanas iespējas, jo, kā zināms, produkta „izgāšanās” gadījumā izmaksas būtu vēl lielākas. Līdz ar to uzņēmumi, izmantojot konceptuālos testus, vēlas pārliecināties, ka attiecīgās valsts tirgus atzīst produktu. Nereti testi tiek veikti vienas konkrētas valsts tirgū, bet rezultāti tiek attiecināti uz daudz lielāku reģionu. Piemēram, konceptuālo testu rezultāti, kas iegūti Beļģijā un Īrijā, tiek attiecināti uz visu Eiropu, savukārt testa rezultāti (Procter & Gamble testi), kas iegūti Brazīlijā, tiek attiecināti uz visu Latīņameriku.9

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Virzība tirgū un starptautiskā mārketinga komunikācijas”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/770205

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties