Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,38 (19%)
Cena ar atlaidi*:
1,61
Pirkt
Identifikators:708635
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga pētījumi it sevišķi starptautiskajā mārketingā ir ļoti būtiski, jo kā gan savādāk iespējams novērtēt konkurences stāvokli, prognozēt tirgus attīstību un gaidāmo patērētāju pieprasījumu, izstrādāt efektīvākus paņēmienus preču realizācijā vai novērtēt kompānijas autoritāti esošajā vai jaunajā tirgū, kurā ir vēlme uzsākt darbību.

Lai arī vadītāji lieliski izprot mārketinga pētījumu nozīmi pašmāju tirgū, visizplatītākais iemesls neveiksmēm starptautiskajā darbībā ir sagatavošanās un informētības nepietiekamība. Lielāko neveiksmju cēlonis ir neizpratne par konkrētās valsts biznesa vidi. Vai nu daudzas firmas netic starptautiskā mārketinga pētījumu nozīmei un lietderībai, vai arī sastopas ar darbinieku nekompetenci, kā dēļ to nav iespējams veikt pilnvērtīgi.1
Amerikas Mārketinga Asociācija (AMA) mārketinga pētījumus definē kā galveno saikni starp patērētāju, pircēju, sabiedrību un mārketinga speciālistiem, norādot to kā informācijas apmaiņas portu, kas nodrošina informāciju, kas identificē un definē mārketinga iespējas un sagaidāmās problēmas, ģenerē, rafinē un novērtē jau veiktās mārketinga darbības, monitorē patreizējo situāciju un uzlabo kopējo skatījumu uz visiem mārketinga procesiem.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,09 €
Materiālu komplekts Nr. 1126228
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Starptautiskā mārketinga pētījumi. Starptautiskais mārketings”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/708635

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties