Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,47 (19%)
Cena ar atlaidi*:
2,02
Pirkt
Identifikators:316585
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Jebkurā valstī vai ģeogrāfiskā reģionā vispirms var pilnībā nebūt informācijas: dažreiz pa rūpniecisku aprīkojumu ir neiespējami saņemt pat potenciālu klientu aptuvenu sarakstu; atgadās, ka konkurence neatspoguļojas nevienā no publicējamajiem dokumentiem.
Cits šķērslis informācijas izlasei ir aptaujāto uzvedības attiecības pret tiem, kas veica aptauju. Cilvēki, kuri nodarbojas ar rūpniecisku un patērētāju tirgus izpēti, bieži saistās ar kultūras problēmām, kuri pēc sava mēroga un pēc savas formas atšķiras no Rietumu Eiropas valstīm.
Pētījot tirgu, zinātnieki bieži saistās ar atsevišķu cilvēku aptaujām, uzvedību, kas veido neparedzētus šķēršļus. Pie tiem var ierindot nevēlēšanos stāties kontaktā zem iedarbības nelabvēlīgas politiskas vai sociālas vides vai, turpretī, demonstrēt novēlību un izpatikt jautātājam.
Pētījumu platums un tehniskās grūtības izsauc nopietnas uztraukumus firmām, kas paredz veikt starptautiskos mārketingu pētījumus. Tā kā alternatīvs variants ir pievēršana pie ārēju organizāciju pakalpojumiem - pārskaitīto apstākļu spēkā neizbēgami apgrozās ar augstiem izdevumiem, rodas pilnas lietas apstādināšanas risks. Tomēr izmaksas uz mārketingu pētījumiem - tās ir investīcijas uz nākotni. Atslēga pie panākumiem - pētījuma mērķu precīzā definēšanā, otrējas informācijas un pareizas darba organizācijas sistemātiskā izlasē.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Starptautiskā mārketinga pētījumi”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/316585

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties