Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,47 (19%)
Cena ar atlaidi*:
2,02
Pirkt
Identifikators:257281
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Brends jeb zīmols ir priekšstats cilvēku prātos. Brenda nosaukums un logo ir tikai priekšstata radīšanas instruments. Brendings palīdz pārdot produktu pakalpojumu, jo tas ietver dažādas komunikācijas, lai rastos fokusēts, skaidrs un drošs priekšstats. Ar brendingu ir iespējams apsteigt konkurentus un iegūt spēcīgu pozīciju tirgū. Brendinga uzdevums ir veidot priekšstatu, kuru cilvēks pamana, saprot, iegaumē. Brendings rada, veido un maina uztveri par produktu.
Zīmols ir viens no visspēcīgākajiem ieročiem mārketinga pasaulē. Tas ir spēcīgs vizuālais, emocionālais vai racionālais un uzvedības modelis, kas asociējas ar kādu konkrētu uzņēmumu vai produktu. Patērētāji, kuri atceras kādu konkrētu zīmolu, saista to ar noteiktām emocijām - pozitīvām vai negatīvām, vienalga, jo jebkurā no šiem gadījumiem, tas padara viņu iepirkšanās procesu vieglāku - ir vieglāk izvēlēties starp zīmoliem, kas rada konkrētas emocijas.
Zīmoli var būt globāli, reģionāli un vietēji. Apzinoties kvalitāti un statusu jeb stāvokli, globālam zīmolam jābūt saskaņotam visā pasaulē, tam jābūt vienotam, ar vienādu nozīmi. Lai sasniegtu globālu statusu, zīmola nosaukumam, izskatam, iepakojumam, izplatībai, cenai un komunikācijai globālā mērogā ir jābūt vienādai. Dēļ kultūru atšķirībām un interpretācijas dažādās valstīs, lai zīmols būtu globāls, ir nepieciešama standartizācija. Globāli zīmoli ir pieprasīti ikvienā tirgū atbilstoši noteiktiem segmentiem.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Virzība tirgū un starptautiskā mārketinga komunikācijas. Starpkultūru atšķirības”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/257281

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties